Дистанційне навчання 10-Б клас


ВІТАЮ ВАС, ДОРОГІ МОЇ УЧНІ.

Починаємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно виконувати завдання та надсилати мені на електрону адресу lyanatovt@gmail.com, вайбер або телеграм +380502282784.


Шановні учні! Під час виконання фізичних вправ у домашніх умовах, дотримуйтесь правил техніки безпеки. 

Шановні учні! Ті хто надсилають відео з виконаними фізичними вправами письмові завдання можуть не виконувати.

 Письмові завдання для тих у кого не має можливості зняти відео.


Продовжуємо вивчати модуль футбол

Гортайте вниз  

27.05.2022

Тема уроку: «Футбол» 

1.Виконати ЗРВ і вправи з відео👇


2.Виконати вправи для профілактики плоскостопості.


26.05.2022

Тема уроку: « Футбол»

1. Виконати руханку .


2.Дати відповіді на запитання:

1.     Чи може капітан команди видалити з поля свого партнера за серйозний недисциплінований вчинок?

а) ні

б) так

2.     Чи зараховується гол, якщо м’яч був забитий у ворота команди суперника безпосередньо з початкового удару?

а) ні

б) так

3.     Якщо м’яч після вільного удару торкається іншого гравця і влітає  у ворота, чи слід зараховувати гол?

а) ні

б) так

4.     Якщо гравець, що пробиває пенальті, відкидає п’ятою м’яч своєму партнеру, що забиває його у ворота, чи зараховується гол?

а) ні

б) так

5.      Чи зараховується м’яч, безпосередньо забитий з кутового удару?

а) ні

б) так

6.     Що таке тактика гри?

а) виконання частини завдань кількома гравцями - партнерами

б) продумане застосування технічно виконаних ігрових прийомів

в) взаємодія всіх гравців у досягненні командних цілей

7.     Яка країна вважається батьківщиною футболу?

а) Голландія

б) Англія

в) Іспанія

8.     Коли київське «Динамо» стали чемпіонами Європи?

а) 1986 рік

б) 1975 рік

в) 1960 рік

9.     Чи обов’язково футбольний майданчик повинне мати трав’яний покрив?

а) ні, але майданчик повинен бути рівним, без будь яких ям

б) так

в) бажано

10. Якщо гравець ненавмисно перетинає одну з обмежувальних ліній поля, чи вважається, що він залишив поле без дозволу арбітра?

а) ні

б) так

24.05.2022

Тема уроку: "Футбол" 

1. Виконати руханку .


2. Дати відповіді на запитання:

1..В якій країні склалась гра в футбол у сучасному вигляді?

А - в Англії

Б - в Америці

В - в Германії

2. Розміри футбольного поля

А - 100-110м х 64-75м

Б - 80- 90м х 40-50м

В - 60-70м х 30-45м

3. Що таке тактика гри?

А - взаємодія всіх гравців у досягненні командних цілей

Б - виконання частини завдань кількома гравцями - партнерами

В - продумане застосування технічно виконаних ігрових прийомів.

4. Коли футбол включено до програми Олімпійських ігор?

А - у 1908 році

Б - у 1926 році

В - у 1896 році

5. Першу футбольну асоціацію та перші правила було створено:

А.- у 1863 р.

Б.- у 1861 р.

В. - у 1903 р.

6. Перший чемпіонат світу з футболу відбувся:

А. - в Англії

Б.- в СРСР

В.- в Уругваї

7. Коли народився український футбол?

А - 1962 р.

Б - 1894 р.

В - 1928 р.

8. У якому році ухвалили перші єдині правила гри?

А - 1878 р.

Б - 1921 р.

В - 1863 р.

9. Назвіть першу українську футбольну команду м. Харків?

А.- Местрам

Б.- Штурм

В.- Динамо

10. Укажіть розміри футбольних воріт.

А - 7,40 м × 2,40 м

Б - 7,32 м × 2,44 м

В - 8,32 м × 3,44 м

20.05.2022

Тема уроку: «Види ударів по м'ячу» 

1. Виконати комплекс ЗРВ


2. Переглянути відео та вивчити види і техніку ударів

3.Виконати комплекс вправ👇, зробити відео або фото.


19.05.2022

Тема уроку: «Зупинки м'яча у футболі»

1.Виконати ЗРВ і вправи з відео👇

2. Переглянути відео, повторити техніку зупинок м'яча.


3.Виконати відтискання : хлопці 30 повторень, дівчата- 18.👇



17.05.2022

Тема уроку: "Техніка гри воротаря" 

1. Виконати комплекс вправ.


2. Записати техніку гри воротаря.

13.05.2022

Тема уроку: "Елементи гри воротаря" 

1. Виконати комплекс вправ.


2. Переглянути відео, вивчити елементи гри воротаря.



11.05.2022

Тема уроку: "Вкидання м'яча із-за голови" 

1. Виконати руханку .

2.Записати у зошиті техніку виконання вкидання м'яча із-за голови.

3.Виконати згинання і розгинання рук в упорі лежачі 20 повторень, виконати піднімання тулуба 30 повторень.



10.05.2022

Тема уроку: "Вкидання м'яча із-за голови" 

1. Виконати руханку .


2.Переглянути відео , вивчити техніку

3.Виконати комплекс вправ.




06.05.2022

Тема уроку: «Класифікація техніки пересування у футболі»

1.Виконати комплекс ЗРВ.

2.Виконати комплекс вправ👇



3.Переглянути відео, вивчити класифікацію техніки пересування у футболі.





04.05.2022

Тема уроку: «Правила гри у футбол»

1. Виконати руханку .

2. Переглянути відео та вивчити правила гри у футбол.

3.Записати  правила гри у футбол.


03.05.2022

Тема уроку: «Історія розвитку футболу»

1. Виконати комплекс ЗРВ



2. Виконати комплекс вправ👇, зробити відео або фото.



3.Переглянути відео 👇







29.04.2022

Тема уроку: «Футбол»

1. Виконати комплекс ЗРВ 👇


2. Переглянути відео




3. Записати у зошиті техніку безпеки під час занять футболом.

Продовжуємо вивчати модуль  легка атлетика

27.04.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. 


2. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ з теми «Легка атлетика»

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1. Які основні особливості техніки стартового розгону?

а) великий нахил тулуба вперед

б) поступове збільшення довжини й частоти кроків

в) перекат стопи з п’ятки на носок

г) біг на носках

 

2. Які дистанції класифікуються як довгі?

а) 10 000м

б) 3000м

в) 1500м

г) 2000м

д) 42.150м

 

3. Що таке швидкість?

а) здатність людини виконувати рух у найкоротший час

б) здатність людини швидко засвоювати нові рухи

 

4. За допомогою якої вправи визначається швидкість?

а) біг на 30м з урахуванням часу

б) стрибки на скакалці з урахуванням часу

в) стрибок у довжину з місця

г) біг на 60м з урахуванням часу

д) біг на 100м з урахуванням часу

 

5. Початок бігу це:

а) розгін

б) старт

в) прискорення

 

6. Заключне прискорення під час про бігання дистанції

а) добігання

б) фінішування

в) закінчення

7. Які дистанції бігу класифікуються як короткі?

а) 400м

б) 100м

в) 60м

г) 800м

д) 200м

 

8. Які з наведених термінів означають способи стрибків у висоту?

а) «перекатом»

б) «переступанням»

в) «фосбері – флоп»

г) в «кроці»

д) «перекидний»

 

9. Назвіть основні складові елементи техніки стрибків

а) повороти

б) розмахування

в) підготовка до відштовхування

г) приземлення

д) політ

е) відштовхування

10. Який з перерахованих елементів техніки приземлення після стрибка у довжину потребує най більшої уваги вчителя?

а) м’яке (пружне) присідання

б) приземлення на обидві ноги одночасно

в) паралельно постановка ступень

г) винесення рук уперед

11. Якої довжини повинен бути останній крок розбігу під час стрибка у довжину?

а) трохи коротший попереднього

б) трохи довший попереднього

в) такої ж довжини, як і попередній

12. В чому полягає головна відмінність бігу від ходьби?

а) під час бігу наявна фаза польоту

б) в швидкості пересування

в) в постановці стопи; під час бігу стопа ставиться на носок

26.04.2022

Тема уроку: «Стрибкові вправи»

1. Виконати руханку.

2. Перегллянути відео, вивчити різновиди стрибкових вправ.


22.04.2022

Тема уроку: "Спортивна ходьба"

Завдання:

1.Виконати комплекс ЗРВ.

2.Виконати комплекс вправ👇



3.Записати в зошиті техніку виконання спортивної ходьби.

20.04.2022

Тема уроку: "Спортивна ходьба"

Завдання:

1. Виконати руханку

2. Переглянути відео



19.04.2022

Тема уроку: "Спортивна ходьба"


Завдання:

1. Виконати комплекс ЗРВ


2. Опрацювати матеріал

Техніка спортивної ходьби

Спортивна ходьба - циклічний рух людини, де чергуються періоди одиночної і подвійної опори при обов'язковому випрямленні опорної ноги в колінному суглобі в момент проходження вертикалі.У всіх видах ходьби мається одна і та ж особливість - постійна опора. Ця особливість і відрізняє ходьбу від бігу, де чергуються опорні і польотні періоди. У ходьбі, таким чином, постійна опора про грунт здійснюється то однієї, то одночасно обома ногами. Кожна нога в ходьбі буває опорної і переносний (маховою). Час, протягом якого нога є опорою тіла (опорне час), більше часу переносу ноги. Ця особливість і визначає двохопорний період в ходьбі. Час двохопорного періоду завжди коротше часу одноопорного.

Рухи рук і ніг у ходьбі суворо перехресне. Плечовий пояс і таз здійснюють складні зустрічні руху. У процесі ходьби нахил тазу вперед то збільшується, то зменшується (середина одиночної опори). Нахил таза вперед дозволяє йде зробити більш довге проштовхування. При проносах ноги вперед таз опускається в бік цієї ноги. До кінця відштовхування таз повертається в тазостегновому суглобі опорної ноги в її бік, або, іншими словами, з виносом, наприклад, правої ноги права частина таза виноситься вперед, таз повертається вліво. З усіх рухів тазу найбільше значення слід надавати його руху навколо вертикальної осі, так як це збільшує довжину кроку.Спортивна ходьба має велику схожість зі звичайною ходьбою, але в той же час відрізняється від неї великою координаційною складністю, ефективністю і відносною економічністю.

Основні характерні риси спортивної ходьби:

висока швидкість пересування (спортсмени високої кваліфікації розвивають середню швидкість понад 15 км / год, що в 3 рази перевищує швидкість звичайної ходьби);висока частота рухів (темп) - понад 210 крок / хв може досягти скороход, не порушуючи основного правила ходьби - переходу ходьби в біг;довжина кроку перевищує 115-120 см;випрямлена опорна нога в момент вертикалі;значні рухи тазу навколо поперечної сагиттальной і особливо навколо вертикальної осі;активні рухи зігнутих рук в переднезаднем напрямку.

У спортивній ходьбі, на відміну від звичайної, нога в момент торкання п'ятою грунту (попереду) до моменту вертикалі знаходиться не в зігнутому, а в випрямленому положенні і згинається лише перед тим, як відокремитися від опори. У момент приземлення нога має невелике згинання (172-179). Руху скорохода вперед з положення вертикалі починається при активному скороченні м'язів задньої поверхні стегна, головним чином, згиначів, що проходять через два суглоби.

У момент, коли стопа однієї ноги, відштовхуючись, ще торкається шкарпеткою грунту, інша нога, випрямляючи, ставиться п'яткою на грунт. Перше торкання грунту відбувається зовнішньою стороною п'яти. У цей час скороход знаходиться в двохопорному стані. Після відштовхування стопою від грунту гомілка цієї ноги трохи піднімається вгору. Це відбувається в результаті переміщення скорохода вперед і руху стегна вниз-вперед при хорошому розслабленні м'язів ноги. Використовуючи цей рух, нога скорохода швидко виноситься вперед і стає маховою. Стопа махової ноги піднімається від землі невисоко. Продовжуючи рух вперед, нога виноситься рухом стегна вгору і одночасно починає розгинатися в колінному суглобі.
Досягнувши необхідної висоти підйому, стегно махової ноги опускається. Гомілка продовжує рухатися вперед, і до моменту торкання доріжки нога випрямляється. Махова нога, закінчивши свій рух, стає опорною .

Техніка спортивної ходьби

Правильна постановка ноги має велике значення в техніці спортивної ходьби. По-перше, стопа повинна ставитися на грунт м'яко, потрібно, як кажуть скороходи, «знаходити ногу», а не виробляти різкого «встромляти» руху, так як це помітно збільшує «динамічний удар», спрямований назустріч руху. По-друге, не можна допускати передчасного випрямлення ноги в момент її перенесення. У цьому випадку нога буде ставитися зверху вниз і назад. Така постановка назад, або, як кажуть скороходи, «замахом» зменшує довжину кроку і, як правило, призводить до втрати контакту з грунтом.
З моменту постановки ноги починається фаза передньої опори - фаза амортизації, тобто пом'якшення динамічного удару, що виникає при постановці. У цій фазі відбувається перекат з п'яти на всю стопу (через зовнішній звід). Фазу передньої опори змінює фаза відштовхування, при якій загальний центр маси тіла знаходиться вже попереду площі опори.
Відштовхуванню від опори на початку кроку сприяє рух махової ноги вперед. Винесення її за вертикаль викликає деяке переміщення загального центру маси тіла вперед, що підвищує ефективність дії м'язів опорної ноги. Найбільшу роль грає прискорене маятникоподібний рух махової ноги, що сприяє посиленню відштовхування опорної ноги від грунту. З переходом з одноопорного положення в двохопорне завершується перехід на носок. При цьому стопа помітно згинається, відштовхуючись від грунту. Перехід з двохопорний фази в положення вертикалі відбувається по інерції, при активній участі м'язів задньої поверхні стегна.
Під час спортивної ходьби тулуб знаходиться в вертикальному або злегка нахиленому вперед положенні. Деякі скороходи, нахиляючи тулуб вперед, залишають таз ззаду. Це не дає ніяких переваг. Більш того, при такому положенні тулуба легше порушити правила ходьби - перейти на біг.

Спостерігаючи за рухом скорохода зверху, можна помітити «скручування» тулуба в результаті повороту плечового поясу і тазу в протилежних напрямках. Такі рухи, що виконуються за участю рук, зрівноважують руху ніг і тазу. Вони зменшують ступінь відхилення загального центру маси тіла (ОЦМТ) від прямолінійного просування і підвищують м'язові зусилля за рахунок попереднього розтягування м'язів і збільшення амплітуди їх скорочення.

Під час ходьби руки рухаютьсяв зігнутому положенні, причому величина згинання змінюється. В момент вертикаліруки зігнуті менше, а при русі вперед або назад - більше. Рухи рук направленівперед-всередину (приблизно до середньої площини тіла) і назад - дещо назовні,кисті не напружені.


При спортивній ходьбі активно працюють майже всі м'язи тіла, і найбільше - м'язи ніг. Скороход необхідні гнучкість в нижніх кінцівках, висока рухливість в тазостегнових і гомілковостопних суглобах, сильні м'язи спини, добре розтягнута мускулатура клубової частини живота. Дуже важливо, щоб напружувалися і скорочувалися тільки ті м'язи, які дійсно повинні працювати в даний момент, інші м'язи необхідно розслабляти. Без цього не можна економно і правильно виконувати рухи.

15.04.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1. Виконати комплекс вправ з м'ячиками, якщо не маєте м'чика його можна зробити самойтійно з бумаги та скотчу.


2. Виконати піднімання тулуба 25 повторень.

 

13.04.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

Завдання :

1.Записати у зошиті комплекс спеціальних бігових вправ.

2.Виконати вправи👇

1.Джамінг-джек -20 повторень.

2.Піднімання тулуба - 30 повторень.

3.Присідання - 20 повторень.

4.Згинання і розгинання рук в упорі лежачи - 18 повторень.

5.Скелелаз - 20 повторень.

Приклад відео


12.04.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

Завдання :

1.Записати у зошиті техніку виконання низького старту.

2. Виконати вправи👇

1.Джамінг-джек -10повторень.

2.Піднімання тулуба - 30 повторень.

3.Присідання - 20 повторень.

4.Згинання і розгинання рук в упорі лежачи -15 повторень.

5.Скелелаз - 15 повторень.

Приклад відео




08.04.2022

Тема уроку: «Вдосконалення техніки виконання стрибків у довжину з місця»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою стрибків у довжину з місця.

1.Виконати комплекс ЗРВ.

2.Виконати комплекс вправ👇



3.Записати в зошиті техніку виконання стрибків у довжину з місця.

06.04.2022


Тема уроку: «Вивчення техніки виконання стрибків у довжину з місця»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою стрибків у довжину з місця.


1.Виконати комплекс вправ👇


2.Вивчити техніку виконання стрибків у довжину з місця.👇

Стрибок у довжину з місця. Техніка стрибка з місця ділиться на:

- підготовку до відштовхування;

- відштовхування;

- політ;

- приземлення (мал.1).


Мал. 1. Стрибок у довжину з місця

Підготовка до відштовхування: спортсмен підходить до лінії відштовхування, ступні ставляться на ширину плечей або трішки вужче за ширину плечей, потім спортсмен піднімає руки вгору трішки назад, одночасно прогинаючись у попереку і піднімаючись навшпиньки. Після цього плавно, але досить швидко опускає руки вниз – назад, одночасно опускається на всю ступню, згинає ноги в колінних і кульшовому суглобах, нахиляючись уперед так, щоб плечі були попереду ступень, а кульшовий суглоб знаходився над носками.

Руки, відведені назад, злегка зігнуті в ліктьових суглобах. Не затримуючись у цьому положенні, спортсмен починає відштовхування.

Відштовхування важливо починати в мить, коли тіло стрибуна ще опускається за інерцією вниз, тобто тіло рухається вниз, але вже починається розгинання в кульшовому суглобі, при цьому руки активно і швидко виносяться вперед дещо вгору за напрямком стрибка.

Далі відбувається розгинання в колінних суглобах і згинання в гомілковостопних суглобах. Завершується відштовхування в момент відриву ступень від ґрунту.

Після відштовхування стрибун розпрямляє своє тіло, витягнувшись як струна, потім згинає ноги в колінних та кульшовому суглобах і підтягає їх до грудей. Руки при цьому відводяться назад – униз, після чого спортсмен випрямляє ноги в колінних суглобах, виводячи ступні вперед до місця приземлення. У момент торкання ногами місця приземлення стрибун активно виводить руки вперед, одночасно згинає ноги в колінних суглобах і підтягує таз до місця приземлення, закінчується фаза польоту. Згинання ніг повинно бути пружним, з опором. Після зупинки стрибун випрямляється, робить два кроки вперед і виходить з місця приземлення.

05.04.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. 


2. Переглянути відео




01.04.2022

Тема уроку: «Повторення техніки виконання метання малого м'яча»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою метання.

Завдання:

1.Виконати комплекс ЗРВ

2. Виконати спеціальні вправи для верхнього плечового поясу.



30.03.2022

Тема уроку: «Повторення техніки метенання м'яча"

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою метання малого м'яча.

Завдання:

1. Виконати комплекс ЗРВ



2. Записати у зошиті техніку виконання метання малого м'яча.

3. Виконати піднімання тулуба 30 повторень.


29.03.2022

Тема уроку: «Вивчення техніки метенання м'яча"

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою метання малого м'яча.

Завдання:

1. Переглянути відео, вивчити техніку метання малого м'яча.



2. Виконати комплекс ЗРВ.

3. Виконати згинання і розгинанння рук в упорі лежачи: хлопці - 30 повторень, дівчата - 15.



25.03.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1.Виконати ЗРВ


2.Виконати піднімання тулуба 30 повторень.

3.Дати відповіді на запитання, надіслати до 08.05.

Запитання 1

Що положено в основу легкоатлетичних вправ?

а)стрибки, плавання; 

б)ходьба, стрибки, біг, метання;

в)стрибки через скакалку, через гімнастичного козла.

Запитання 2

Першу вітчизняну Олімпіаду з легкої атлетики провели?

а)в Харкові у 1925р.;

б)в Києві 1913р.;

в)в Одесі у 2000р.

Запитання 3

Яка дистанція вважається короткою?

а)30м, 60м;

б)60м, 100м;

в)30м, 60м, 100м,200м.

Запитання 4

Як називають легку атлетику?

а)міс грація;

б)королева здоров'я;

в)королева спорту.

Запитання 5

Яка дистанція вважається середньою?

а)400, 800, 1000,1500м;

б)200, 300, 400м;

б)400, 600, 800м.

Запитання 6

В якій послідовності виконується низький старт?

а)"Приготувались!", "Руш!";

б)"На старт!", "Увага!", "Руш!

в)"Готові!", "Руш!"

Запитання 7

Під час бігу треба дихати через?

а)ніс і видихати через ніс і напіввідкритий рот;

б)лише через рот;

в)як зручно так і дихати.

Запитання 8

Яка фізична якісь виховується при бігу на короткі дистанції?

а)увага;

в)гнучкість;

в)швидкість.

Запитання 9

Біг на короткі дистанції виконується?

а)на трав'яному покритті;

б)на біговій доріжці;

в)по тротуару.

Запитання 10

Як називають спортсмена який біжить короткі дистанції?

а)спринтер;

б)спортсмен який швидко біжить;

в)стаєр.

Запитання 11

Що таке фальстарт?

а)коли спортсмен перебіг на доріжку суперника;

б)не спортивна поведінка;

в)коли спортсмен вибіг раніше за команду "Руш!".

Запитання 12

Після бігу треба? 

а)випити багато води;

б)перейти на швидку ходьбу, уповільнити дихання;

в)відразу лягти і відпочити.

24.03.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1.Виконати вправи з відео👇




2.Дати відповіді на запитання👇

1.Естафетний біг. Характеристика.

2.Відмінність спортивної ходьби від бігу.

3.Назвіть способи стрибків у висоту.

4.Які існують фази стрибка у висоту.

5.Назвіть способи стрибків у довжину.

22.03.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1.Виконати руханку.

2.Опрацювати матеріал

3.Дати відповіді на запитання👇

 1.Класифікація л/а вправ?

2. Історія виникнення л/атлетики?

3. Основні якості л/атлета?

4. Які дистанції належать до коротких, середніх, довгих?

5. Фази бігу на короткі дистанції?





 





18.03.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 19.03.2022. 

2.Записати у зошиті 10 правил техніки безпеки під час занять легкою атлетикою. 

16.03.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

 

1.Виконати комплекс ЗРВ


2. Вивчити правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою.

Правила техніки безпеки на уроках з легкої атлетики

1.         На уроках з легкої атлетики потрібно займатись тільки у відповідному  Спортивному одязі та взутті.

2.         Місце проведення легкоатлетичних уроків це є: спортивний майданчик, де є бігові доріжки, сектори для метання, сектори для стрибків у довжину та висоту, які відповідають санітарним нормам.

3.         Всі речі, які можуть призвести до травм, залишають у роздягальні.

4.         На початку занять виконуй  розминку. Це допоможе краще засвоювати вправи й запобігти травмам.

5.         Під час бігу на короткі дистанції потрібно бігти тільки по своїй доріжці.

6.         На фініші не роби різких зупинок, після бігу перейди на швидку ходьбу ,уповільни дихання і тільки потім зупиняйся.

7.         Виконуй стрибки тільки на рівному грунті.

8.         Стояти на шляху розбігу й біля місця приземлення під час стрибків не можна, щоб запобігти травмуванню.

9.         Перед початком стрибків розрихли пісок у ямі.

10.    Приземлення має бути м’яким, на обидві ноги, з поступовим присіданням. Не приземляйся на руки, щоб не травмуватися.

11.    Стрибки виконуй тільки тоді, коли попередній стрибун покинув місце приземлення. Пам’ятай про безпеку – виходь зі стрибкової ями тільки уперед.

12.    Не перебігай місця ,де проходять заняття з бігу, стрибків і метання.

13.    Метай тільки в напрямку ,вказаним вчителем.

14.    Під час метання вибери такий напрямок, щоб м’яч не потрапив у вікно чи людей.

15.    Не подавай м’ячі для метання кидком.

16.    М’ячі для метання збирати тільки з дозволу вчителя.


15.03.2022

Тема уроку: «Легка атлетика. Історичні факти.»

1.Виконати ЗРВ і вправи з відео👇



2.Переглянути відео


3.Виконати відтискання : хлопці 30 повторень, дівчата- 18.👇




Продовжуємо вивчати модуль волейбол

25.02.2022

ТЕМА: повторення техніки виконаня  передачи м'яча двома руками знизу

Завдання:

1. Виконати руханку , зняти  відео 3-5 хв. 

2. Переглянути відео


16.02.2022

Завдання : 

1. Виконати комплекс ЗРВ, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 17.02.2022.


2.Відповісти на тестові питання до 17.02.2022

1.Скільки гравців в одній команді ?

а) 5 гравців

б) 6 гравців 

в) 8 гравців.

2. Яка висота та ширина сітки ?

а) висота 80см., ширина 8м.

б) висота 1м., ширина 9м.

в) висота 1м. 20см., ширина 10м.

3. Гравці якої смуги мають право нападу ?

а) задньої лінії

б) передньої лінії 

в) задньої і передньої .

4. Хто може звернутися до судді з проханням про надання перерви ?

а) капітан

б) тренер або капітан 

в) гравець.

5. До якого рахунку грають партію команди ? 

а) 16 очків

б) 25 очків

в) 30 очків.

6. Зі скількох партій складається гра ?

а) 2 або 3 партії

б) 3 або 5 партії

в) 1або 2 партії

7. Розміщення гравців на полі ? 

а) на лінії нападу – 2,3,4 позиція, на лінії захисту 1,6, 5 позиція;

б)на лінії нападу 1, 2, 3позиція, на лінії захисту 4, 5, 6 позиція.

8. Що таке аут ?

а) це коли м’яч упав на поле противника

б)це м’яч, який торкнувся стелі , або за межі поля

в) це м’яч, який попав в сітку.

9.Перше публічне визнання волейболу ?

а) в 1913 році;

б) в 1898 році;

в) в 1896 році.

10. Де і коли були опубліковані перші правила гри ?

а) в ЗША в 1897 році з 10 параграфів ;

б) в Канаді в 1895 році з 3 параграфів ;

в) в Англії в 1914 році з 15 параграфів .

11.Коли відбулося перше офіційне змагання з волейболу ?

а) в 1947 році в Парижі;

б) в 1922 році в Брук ліні ;

в) в 1934 році в Стокгольмі.

12. Коли дозволяється гравцям кожної команди мінятися місцями на майданчику ?

а) після того, як відбулася подача ;

б) перед подачею м’яча ;

в) під час подачі м’яча.

15.02.2022

ТЕМА: жести суддів у волейболі

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 16.02.2022.


2.Описати жести суддів у волейболі, надіслати до 16.02.2022









09.02.2022

ТЕМА: жести суддів у волейболі

Шановні учні! Зустрічаємось на платформі  Meet 09.02.2022

Фізична культура

Середа, 09 .02· 1:45–2:30PM

Контактна інформація зустрічі в Google Meet

Посилання: https://meet.google.com/ydy-mney-ezp


Завдання для учнів,  які не приєднались до уроку.

1. Виконати комплекс ЗРВ, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 10.02.2022.

2. Виконати піднімання тулуба 30 повторень.



08.02.2022

ТЕМА: прийом передача м'яча двома руками зверху

1.Виконати комплекс ЗРВ, надіслати до 09.02.2022

2.Вивчити техніку виконання передачи м'ча двома руками зверху,  виконувати імітацію ередачи м'ча двома руками зверху.


3. Виконати піднімання тулуба 30 повторень.



04.02.2022

Завдання :

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 05.02.2022.

2. Вивчити жести суддів, зробити презентацію "Жести суддів у волейболі" і відправити на пошту до 06.02.2022




02.02.2022

Завдання :

1. Виконати комплекс ЗРВ, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 03.02.202



2. Записати у зошиті техніку виконання прямого нападаючого удару, надіслати до 03.02.2022






01.02.2022

Завдання:

1. Виконати комплекс ЗРВ, зняти  відео 3-5 хв. .

2. Записати у зошиті правила техніку виконня верхньої прямої подачи.

Шановні учні! Зустрічаємось на платформі  Meet 28.01.2022

Фізична культура

П'ятниця, 28 .01· 12:45–1:30PM

Контактна інформація зустрічі в Google Meet

Посилання: https://meet.google.com/nfb-ftvq-drq


Шановні учні! Зустрічаємось на платформі  Meet 26.01.2022

Фізична культура

Середа, 26 .01· 1:40–2:25PM

Контактна інформація зустрічі в Google Meet

Посилання: https://meet.google.com/cqu-wagf-wxc


Завдання для учнів,  які не приєднались до уроку.

1. Виконати комплекс ЗРВ, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 27.01.2022.

2. Записати у зошиті правила безпеки під час занять волейболом, надіслати до 27.01.2022.











Продовжуємо вивчати модуль  легка атлетика


Шановні учні! Зустрічаємось на платформі Zoom 29.09.2021


Тема: Легка атлетика

Час: 29 вересня. 2021 13:00 

Посилання

https://us05web.zoom.us/j/86483006184?pwd=NWROenFPb3htTHVXeGplWXI0Tml1Zz09

ідентифікатор конференції:864 8300 6184

Код доступу:j7ex5R

Завдання для учнів, які не змогли приєнатися до Zoom

Тема уроку: «Повторення техніки виконання метання малого м'яча»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою метання.

Завдання:

1.Виконати комплекс ЗРВ

2. Виконати спеціальні вправи для верхнього плечового поясу.

3.Записати т/в метання малого м'яча.




28.09.2021

Тема уроку: «Легка атлетика»

 

1.Виконати комплекс ЗРВ


2.Виконати комплекс вправ для хорошої постави.


3.Записати у зошиті т\в стрибка у довжину з розбігу.

Шановні учні! Зустрічаємось на платформі Zoom 24.09.2021



Тема: Легка атлетика

Час: 24 вересня. 2021 13:00 

Посилання

https://us05web.zoom.us/j/85335925831?pwd=Z2RlMDZHcUlHaVJHb2tjMUxJQmJjUT09

ідентифікатор конференції:853 3592 5831

Код доступу:CnBax0




22.09.2021

Тема уроку: «Спеціально-бігові вправи»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою біга.

1.Виконати ЗРВ



2.Переглянути відео👇


3. Записати в зошиті т\в бігу з високим підніманням стегна, з захльостом гомілки назад.

21.09.2021

Тема уроку: «Вдосконалення техніки бігу з низького старту»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою бігу на короткій відстані.


1.Виконати комплекс ЗРВ



2.Виконати комплекс вправ👇


3. Записати в зошиті техніку бігу на короткі дистанції.

16.09.2021

Тема уроку: «Повторення техніки бігу з низького старту»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою бігу на короткій відстані.

Завдання: повторити техніку бігу на короткі дистанції, вдосконалення техніки бігу з низького старту, сприяти розвитку швидкості, спритності, координації  рухів, швидкісно-силових якостей.

1.Виконати комплекс ЗРВ



2. Повторити правила ТБ, записати у зошиті, надіслати 17.09.

3. Опрацювати матеріал

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

В легкій атлетиці до коротких (або спринтерських) дистанцій відносять 30, 60, 100, 200, 400 м.

Класичними та олімпійськими є 100, 200, 400 м Це швидкісна вправа, яка характеризується відносною короткочасністю (4-45с) та максимальною інтенсивністю роботи (11-12 м/с).

Спринтерський біг вимагає значної сили і вміння концентрувати її у поштовху, високої координації і швидкості рухів, а також уміння розслаблювати м’язи.

Фактори, що впливають на результат спринтерського бігу:

1. Максимальна швидкість бігу.

2. Максимальна частота кроків.

3. Здатність набирати максимальну швидкість (швидкісні якості)

4. Здатність підтримувати максимальну швидкість (швидкісна витривалість).

ОСНОВИ ТЕХНІКИ

Умовно біг на короткі дистанції поділяють на чотири фази: 1) старт - положення перед початком бігу; 2) стартовий розбіг - відрізок дистанції після старту, протягом якого спортсмен досягає максимальної швидкості (45-60 м, а студенти 12-13 р. до 25-35 м); 3) біг ті мім Ці; 4) фініш.

СТАРТ. Спринтерський біг починають з положення низького старту. Дня цього використовують опорні стартові колодки або станки, які дозволяють більш ефективно набирати максимальну швидкість бігу. 

Розташування стартових колодок залежить від антропометричних показників і рівня швидкісно-силової підготованості бігуна.

Для початківців та спортсменів масових розрядів застосовують звичайний варіант низького старту: передня колодка виставляється н відстані 1-1,5 стопи від лінії старту, а задня - 1,5 стопи від передньої) Вихідне положення на старті, яке приймається по команді на старт!», характеризується наступним:

а) відстань між кистями рук перед лінією старту на 10-15 см ширше плечей;

б) ширина розташування колодок 15-30 см;

в) кути нахилу стартових колодок: передня - 45°; задня - 60°, поверхня коліна махової не відривається від доріжки.

По команді «Увага» таз піднімається вище плечей на 20-30 см, але ноги в колінах повністю не випрямляються.

Перехід з команди «На старт» до команди «Увага»

Незалежно від розташування колодок та антропометричних даних кут між тулубом і стегном передньої ноги складає 55°, задньої — 89°; кути між стегном і гомілкою відповідно 100 та 129°

СТАРТОВИЙ РОЗБІГ. Після пострілу судді-стартера спринтер починає біг. Час реакції від пострілу до відриву ноги від передньої колодки складає 0,36-0,5 с. Стартове прискорення продовжується до досягнення максимальної чи близької до неї швидкості.

Ефективність стартового розбігу суттєво залежить від довжини першого і наступних кроків.

Занадто короткі кроки не забезпечують швидкого зростання швидкості, а занадто довгі ведуть до натикання на ногу з наступним зниженням швидкості.

 Початок бігу з низького старту

Перший крок зі старту повинен мати довжину 3,5-4 стопи, другий - 3,75-4,5 і т.д. до 7 стоп на сьомому кроці. Після 7-го кроку його довжина збільшується на 1/3 стопи, до 8-го кроку та на 2/3 стопи на 12-14 кроках. Отже в процесі стартового розбігу відбувається поступовий приріст довжини кроків і поступове випрямлення тулуба. Це відповідає загальній закономірності приросту швидкості у часі, яка стверджує, що бігуни будь-якої кваліфікації і віку на 1-й секунді досягають 55% максимуму своєї швидкості, на 2-й -76%, на 3-й -91% , на 4-й - 95%, на 5-й - 99% (Л.Н.Жданов, 1967). Чіткої межі між стартовим розбігом з бігом по дистанції не існує, але вважається, що він закінчується, коли бігун досягає 92-95 % швидкості, частоти й довжини кроків. Чим раніше цього досягається, тим вища якість стартового розбігу.

БІГ ПО ДИСТАНЦІЇ. Біг на дистанції відбувається з максимальною швидкістю (а в кінці дистанції з субмаксимальною швидкістю), яка становить у чоловіків - 12-12,3 м/с, а у жінок - 11- 11,2 м/с і підтримується з коливанням у 4% до 80 м на дистанції 100 м. Довжина кроків у чоловіків сягає 250 см у жінок - 230 см. Гранична частота кроків складає 4,7-5,5 за секунду.

Головним елементом техніки бігового кроку є заднє відштовхування, яке поєднується з випереджаючим винесенням вперед зігнутої в колінному суглобі махової ноги. В безопорній фазі махова нога випрямляється і опускається передньою частиною стопи на поверхню доріжки. Нога ставиться на сектор пружньо, повного опускання на всю стопу не відбувається. Розмах стегон у положенні кроку сягає 90-105°. Для амортизації і полегшення переднього відштовхування опорна нога згинається в колінному суглобі до кута 142-146°. Стопи ставляться носками прямо по одній лінії без надмірного розвороту п’яти назовні. Кут між стегном і гомілкою опорної ноги в момент вертикалі дорівнює 130-140°, а кут між доріжкою і гомілкою поштовхової ноги в момент закінчення відштовхування в межах 42-45°. Махова нога так згинається в

колінному суглобі після відриву від опори при виносі вперед, що п’ята практично торкається сідниці.

У момент вертикалі все тіло розслабляється і готове до наступного поштовху.

Нахил тулуба вперед сягає 10-12° від вертикалі, погляд спрямовується вперед на 20-25 м, кут згинання руки в ліктьовому суглобі під час бігу дещо змінюється: при русі руки вперед він зменшується, а назад — збільшується.

Загалом техніка бігу з максимальною швидкістю вимагає великих м’язових зусиль і вміння сконцентрувати їх у поштовху, високої координованості і швидкості рухів, а також уміння розслабляти м’язи.

ФІНІШУВАННЯ. Зменшення швидкості (на 0,8-1,0 м/с) до субмаксимальної на останніх 20-30 м закономірно для всіх спринтерів, Але, при цьому ступінь падіння швидкості може служити критерієм майстерності спринтера.

Безпосереднє фінішування полягає в тому, що фінішну лінію бігун пробігає з повною швидкістю без зміни техніки бігу. Лише у випадку рівності суперників, щоб вирвати перемогу в забігу спортсмен, на останньому кроці, різко нахиляється чи посилає вперед одне плече.

При навчанні і тренуванні фінішу краще орієнтувати бігуна, щоб він фінішував не на лінію, а на 0,5-1 м за нею. У цьому випадку у спортсмена не відбувається рефлекторного зменшення швидкості на останніх метрах.


 






































 




Підсумковий урок з модуля гімнастика 08.04.2021

Завдання: відповісти на тести, відповіді надіслати до 9 квітня.

                           Тест з Гімнастики.

1.      Гімнастика – це….

А) система методичних прийомів, що застосовуються для вдосконалення рухових здібностей людини, його сили, спритност, і швидкості, витривалості

Б) система спеціально підібраних фізичних вправ, методичних прийомів, застосовуваних для зміцнення здоров'я, гармонійного фізичного виховання і вдосконалення рухових здібностей людини, його сили, спритність, швидкості, витривалості і інше.

В) Виховний процес для вдосконалення рухових здібностей людини, його сили, спритност, швидкості, витривалості.

             2. Атлетична гімнастика – це…

А) прекрасний спосіб розвитку швидкості, витривалості і волі, функціональних можливостей організму.

Б) прекрасні засоби і методи розвитку розумової працездатності. 

В) прекрасний засіб розвитку спритності.

Г) прекрасний засіб і метод розвитку м'язової сили, силової витривалості і волі, функціональних можливостей організму.

            3. В який вид спорту  входять у чоловіків : вільні вправи, вправи на коні, на кільцях, на брусах, на перекладині опорні стрибки; у жінок - опорні стрибки вправи на різновисоких брусах, на гімнастичній колоді і вільні вправи?

А) Художня гімнастика

Б) Спортивна акробатика

В) Спортивна гімнастика

           4. Класифікація видів гімнастики.

А) Ооздоровчі, освітньо-розвиваючі, спортивні.

Б) Механічні, розвиваючі, хімічні

В) Культурні, естетичні

Г) урочні, тренувальні.

           5. В цьому виді спорту, в якому спортсмени виконують безперервний і високоефективний комплекс вправ, включає поднанял складно координаційних ациклічних рухів, різні за складністю елементи різних структурних груп, а також взаємодія між партнерами.

А) спортивна акробатика

Б) спортивна аеробіка

В) волейбол

Г) легка атлетика

           6. Основними засобами її є вправи танцювального характеру, виконуються з предметами і без предметів.Також  вони  служать прекрасним засобом фізичного виховання дівчаток, дівчат і жінок. Суто жіночий вид спорту Що за вид спорту?

А) Легка атлетика

Б) Плавання

В) Художня гімнастика

Г) Спортивна гімнастика

           7. Як називається комплекс мір безпеки гімнастів у процесі виконання вправ?

А) Страховкою

Б) Увагою

В) небезпечністю

Г) Поясненням

           8. Хто страхує на уроці фізичної культури?

А) учень

Б) учитель

В) самостійно

Г) тренер

         9. Що не можна робити під час спуску на канатні?

А) Стрибати з висоти

Б) розгойдуватись

В) перебираючи руками

        10. Які фізичні якості розвиває гімнастика?

А) силу

Б) витривалість

В) гнучкість

Г) спритність



Продовжуємо вивчати модуль  гімнастика

06.04.2021

Тема уроку: «Вдосконалення фізичних якостей»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів.

Завдання:  

1.   Повторити техніку техніку виконання прекиду вперед, назад.

2.    Сприяти розвитку гнучкості


1. Записати у зошиті техніку виконання перекиду вперед, назад (10б).

2. Виконати комплекс ЗРВ зняти відео до 3 хв. і надіслати на електронну адресу. (12б)



Продовжуємо вивчати модуль  гімнастика

05.04.2021

Тема уроку: «Вдосконалення фізичних якостей»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів.

Завдання:  

1.     Повторити техніку безпеки.

2.     Сприяти розвитку гнучкості


1. Повторити правила техніки безпеки під час занять гімнастико, зробити презентацію (10б).

2. Виконати комплекс ритмічної гімнастики, зняти відео до 3 хв. і надіслати на електронну адресу. (12б) 

Приклад




                                                                   

                                                                 8.01.2021

Продовжуємо вивчати модуль баскетбол.


Завдання на  10б.

Опрацювати матеріал. Зробити презентацію на тему: "Історія розвитку баскетболу"

Завдання на 12б.

Зробити відео тривалістю до 1 хв. своїх креативних тренувань в

домашніх умовах (нестандартний підхід, нетипове спортивне 

обладнання, нові фізичні вправи).

Історія виникнення баскетболу


Баскетбол - спортивна гра, один із найбільш популярних видів спорту. Для баскетболістів характерним є широке поле зору і добре розвинений зір. Баскетбол — емоційна гра, піднімає настрій людини.
З часу виникнення у баскетболі відбулося багато змін і уточнень. Удосконалилась техніка і тактика гри, уточнились правила змагань і суддівства, стабілізувались розміри ігрового поля, його розмітка; обладнання. Гра одержала широкого розповсюдження в цілому світі, почали проводитися багаточисельні зустрічі і змагання з баскетболу. Виникла цілісна педагогічна система підготовки баскетболістів.


Історія розвитку баскетболу -  командна спортивна гра, мета якої закинути руками м’яч у високо розміщене кільце. Ідея кидати м’яч в кільце або кошик зародилась дуже давно. Подібні ігри були відомі ще людям, які жили більше 1000 років тому назад, а також народам Середньої і Південної АмерикиПравила гри в баскетболі були розроблені в США доктором Дж. Найсмітом (1861-1939) в 1891 році. Ці правила були опубліковані в 1894 році, який і рахується роком народження баскетболу.


Загальна характеристики гри - Перші баскетбольні команди складались не із п’яти гравців, як сьогодні, а з дев’яти. Крім того баскетболіст, отримавши м’яч, не міг переміщуватися з ним, навіть на один крок, оскільки це означало порушення правил. Зараз баскетболіст має право переміщуватися з м’ячем на площадці, обов’язково ударяючи ним об підлогу. Якщо спортсмен не випускає м’яч із рук, то тоді він має право зробити не більше двох кроків.
Після зупинки спортсмен уже не може знову починати рух з м’ячем: його потрібно віддати партнерам або зробити кидок по кільцю.
Грають в баскетбол два тайми по 20 хвилин чистого часу (секундомір зупиняється після кожного свистка судді). Гра юнаків і дівчат 15-16 років триває 30 хвилин, а для хлопчиків і дівчат 13-14 років — 24 хвилини. Перерва між таймами 10 хвилин.
Гравці виступають в трусах, майках і кедах. На майці — назва команди і номер, під яким виступає спортсмен в даному матчі.
Гра може проходити на відкритій площадці і в залі висотою не менше 7 метрів. Розмір поля 26х14 метрів. Щит розміром 180х120 см монтується на відстані 120 см від стійки. Від нижнього краю щита до підлоги чи ґрунту повинно бути 275 см.
Корзина представляє собою металеве кільце, обтягнуте сіткою без дна. Вона кріпиться на відстані 0,3 м від нижнього обріза щита.
В сучасному баскетболі існує правило 30 секунд. Тільки протягом цього часу команда має право володіти м’ячем і якщо кидок не зроблено то арбітри віддають м’яч суперникам.
В Європі баскетбол почав розповсюджуватись з 1920 року, коли цю гру прийняли французи, росіяни, поляки, чехи і пізніше жителі прибалтійських республік. В 30-ті роки баскетбол розповсюдився уже по всій Європі.
Після 2-ої світової війни баскетбол получив більший розвиток в СРСР і країнах соціалізму, які досягли в цьому виді спорту світових вершин.
Міжнародна федерація баскетболу (ФІБА) була організована в 1932 році. На даний час до неї входить більше 150 національних федерацій баскетболу, об’єднюючи 113 млн. чоловік.
Чемпіонат світу з баскетболу проводиться через кожні 4 роки з 1950 р. для чоловіків і з 1953 року для жінок, чемпіонат Європи — кожні 2 роки з 1935 — для чоловіків і з 1938 року для жінок.
З 1936 року баскетбол являється олімпійським видом спорту для чоловіків і з 1976 року — для жінок.
З 1958 року для чоловіків і з 1959 року для жінок кожного року проводяться змагання з баскетболу на Кубок Європи. Окрім цього з 1967 р. у чоловіків проводяться змагання на Кубок володарів кубків.



Завдання на 14.01.2021 (Модуль - баскетбол)

Переглянути відео і записати у зошиті техніку виконання штрафного кидку.



Виконати завдання і надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com

Завдання на 12.01.2021

Переглянути відео та записати у зошиті правила гри в баскетбол


Виконати завдання і надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com


Завдання на 11.01.2021

1. Записати  в зошиті правила безпеки під час занять баскетболом.

2.Виконати комплекс зально-розвиваючих вправ


Виконані завдання надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com


Завдання на 12.11.2020

Записати у зошиті техніку виконання нижньої і верхньої прямої подачі,

надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com


Завдання на 10.11.2020

1.Виконати комплекс зально-розвиваючих вправ

2. Підготувати презентацію на тему: "Техніка безпеки під час занять волейболом" надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com

Завдання на 09.11.2020

1.Виконати комплекс зально-розвиваючих вправ

2. Записати у зошиті правила гри у волейбол і надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com

Завдання на 15.10.2020

Виконати комплекс зально-розвиваючих вправ


Записати відео до 3 хвилин ранкової руханки і надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com

  Завдання на 13.10.2020

Виконати комплекс зально-розвиваючих вправ


Зняти на відео декілька улюблених вправ і надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com

Завдання на 12.10.2020

Виконати комплекс зально-розвиваючих вправ





Вправи   зняти на відео, надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий