Дистанційне навчання 9-А клас


ВІТАЮ ВАС, ДОРОГІ МОЇ УЧНІ.

Починаємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно виконувати завдання та надсилати мені на електрону адресу lyanatovt@gmail.com, вайбер +380502282784.

Шановні учні! Під час виконання фізичних вправ у домашніх умовах, дотримуйтесь правил техніки безпеки. 



Продовжуємо вивчати модуль футбол

Гортайте вниз  

26.05.2022

Тема уроку: « Футбол»


 1.Виконати комплекс ЗРВ

2.Дати відповіді на запитання:

1.Як по-іншому називається штанга футбольних воріт?

2.Назвіть трьох вірних подружок воротаря.

3.Як називається місце з'єднання поперечини і штанги футбольних воріт?

4.Скільки хрестовин мають футбольні ворота?

5.Що ділові англійці називають вищою красою футболу?

6.Скільки очок отримує футбольна команда, що програла в матчі?


24.05.2022

Тема уроку: « Футбол»

1. Виконати руханку .


2. Виконати комплекс вправ для стоп



3. Дати відповіді на запитання:

Питання 1: Що показує суддя футболістові, роблячи йому попередження?

Питання 2: Що показує суддя футболістові, видаляючи його з поля?

Питання 3: Як називається футбольний півзахисник?

Питання 4: Як називається коротка сторона футбольного поля?

Питання 5: Як називається довга сторона футбольного поля?

Питання 6: Як називається удар по м'ячу з кута поля в футболі?

Питання 7: Як називають і гімнастичний снаряд, і верхню частину футбольних воріт?

Питання 8:Якого кольору, згідно з футбольним правилами, повинна бути перекладина для воріт?

23.05.2022

Тема уроку: «Зупинки м'яча у футболі»

1.Виконати ЗРВ і вправи з відео👇

2. Переглянути відео

3. Виконати комплекс вправ:

- відтискання 20 повторень,

-"Скелелаз" - 30,

- піднімання тулуба - 25,

- піднімання прямих ніг - 10,

- "Бюрпі" - 5.

19.05.2022

Тема уроку: «Види ударів по м'ячу» 

1. Виконати комплекс ЗРВ


2. Переглянути відео та вивчити види і техніку ударів

3. Виконати згинання і розгинанння рук в упорі лежачи: хлопці - 30 повторень, дівчата - 18.


17.05.2022

Тема уроку: "Ведення м'яча внутрішньою частиною підйому" 

1. Виконати комплекс ЗРВ


2. Виконати комплекс вправ для стоп


3.Записати техніку виконання ведення м'яча внутрішньою частиною підйому.

16.05.2022

Тема уроку: "Ведення м'яча зовнішньою частиною підйому" 

1. Виконати комплекс вправ


2.
 Виконати піднімання тулуба 30 повторень.


3.Записати техніку виконання ведення м'яча зовнішньою частиною підйому.


12.05.2022

Тема уроку: "Ведення м'яча середньою частиною підйому" 

1. Виконати комплекс вправ

2.Записати техніку виконання ведення м'яча серендьою частиною підйому.

10.05.2022

Тема уроку: "Різновиди ведення м'яча у футболі" 

1. Виконати руханку .


2. Записати у зошиті різновиди ведення м'яча у футболі.
3. Виконати згинання і розгинанння рук в упорі лежачи: хлопці - 30 повторень, дівчата - 18.



09.05.2022

Тема уроку: «Ведення м'яча у футболі»

1. Виконати комплекс ЗРВ 👇


2. Виконати комплекс вправ:

- відтискання 18 повторень,

-"Скелелаз" - 20,

- піднімання тулуба - 20,

- піднімання прямих ніг - 10,

- "Бюрпі" - 5. 👇




3. Переглянути відео



05.05.2022

Тема уроку: «Правила гри у футбол»

1. Виконати руханку .

2. Записати  правила гри у футбол.

3. Виконати піднімання тулуба 30 повторень.


03.05.2022

Тема уроку: «Правила гри у футбол»

1. Виконати руханку .

2. Переглянути відео та вивчити правила гри у футбол.


3.Виконати вправи з відео👇



02.05.2022

Тема уроку: «Історія розвитку футболу»

1. Виконати комплекс ЗРВ



2. Виконати комплекс вправ👇, зробити відео або фото.



3.Переглянути відео 👇






28.04.2022

Тема уроку: «Футбол»

1.Виконати комплекс вправ👇




2. Переглянути відео


3. Записати у зошиті техніку безпеки під час занять футболом.

26.04.2022 

Тема уроку: «Легка атлетика»

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. 


2. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ з теми «Легка атлетика»

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1. Які дистанції бігу класифікуються як короткі?

а) 60м

б) 800м

в) 200м

г) 400м

д) 100м

 

2. Які з наведених термінів означають способи стрибків у висоту?

а) «фосбері – флоп»

б) в «кроці»

в) «перекидний»

г) «перекатом»

д) «переступанням»

 

3. Назвіть основні складові елементи техніки стрибків

а) повороти

б) приземлення

в) політ

г) відштовхування

д) розмахування

е) підготовка до відштовхування

 

4. Який з перерахованих елементів техніки приземлення після стрибка у довжину потребує най більшої уваги вчителя?

а) паралельно постановка ступень

б) винесення рук уперед

в) м’яке (пружне) присідання

г) приземлення на обидві ноги одночасно

 

5. Якої довжини повинен бути останній крок розбігу під час стрибка у довжину?

а) трохи довший попереднього

б) такої ж довжини, як і попередній

в) трохи коротший попереднього

 

6. В чому полягає головна відмінність бігу від ходьби?

а) в постановці стопи; під час бігу стопа ставиться на носок

б) під час бігу наявна фаза польоту

в) в швидкості пересування

 

7. Які основні особливості техніки стартового розгону?

а) перекат стопи з п’ятки на носок

б) біг на носках

в) великий нахил тулуба вперед

г) поступове збільшення довжини й частоти кроків

 

8. Які дистанції класифікуються як довгі?

а) 1500м

б) 2000м

в) 42.150м

г) 10 000м

д) 3000м

 

9. Що таке швидкість?

а) здатність людини швидко засвоювати нові рухи

б) здатність людини виконувати рух у найкоротший час

 

10. За допомогою якої вправи визначається швидкість?

а) біг на 30м з урахуванням часу

б) біг на 60м з урахуванням часу

в) біг на 100м з урахуванням часу

г) стрибки на скакалці з урахуванням часу

д) стрибок у довжину з місця

 

11. Початок бігу це:

а) розгін

б) прискорення

в) старт

 

12. Заключне прискорення під час про бігання дистанції

а) фінішування

б) закінчення

в) добігання

25.04.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. 

2.Записати у зошиті 10 стрибкових вправ. 

21.04.2022

Тема уроку: Стрибки у висоту способом «переступанням»

1.Виконати комплекс ЗРВ.

2.Виконати комплекс вправ👇



3.Записати в зошиті техніку виконання стрибків у висоту способом "переступанням".

19.04.2022

Тема уроку: Стрибки у висоту способом «переступанням»

1. Виконати комплекс ЗРВ 👇


2.Виконати комплекс вправ для хорошої постави.



3. Переглянути відео



18.04.2022

Тема уроку: Стрибки у висоту способом «переступанням»

1. Виконати руханку, зняти  відео. 



2.Виконати вправи з відео👇


3. Вивчити  техніку виконання стрибка у висоту способом «переступанням».👇



Техніка виконання стрибка у висоту способом «переступанням»

Стрибок у висоту  способом «Переступанням» складається з окремих фаз, до яких належать: розбіг, відштовхування, перехід через планку і приземлення. Розбіг виконується з 10-12 кроків з боку від планки під кутом 30-45 градусів до неї. Передостанній крос перед відштовхуванням подовжується., а останній скорочується. Відштовхування здійснюється дальньою від планки ногою. Поштовхова нога ставиться на всю ступню. Під час переходу через планку махова нога енергійно опускається за планку донизу, а повштовхова – розгинаючись у колінному суглобі переноситься з поворотом назовні.

Приземлення здійснюється на махову ногу обличчям або боком до планки. Починати стрибки у висоту рекомендую починати на 20-25см нижче за кращий особистий результат.

Поради або правила виконання стрибка у висоту способом «Переступання»:

Ø                      Розбіг виконуй прямолінійно.

Ø                      Мах виконуй прямою ногою.

Ø                      Останній крок виконуй з п’яти.

Ø                      Слідкуй за тим, щоб під час відштовхування опорна нога, таз тулуб і голова складали пряму лінію.

Ø                      Під час переходу через планку тулуб повертається у бік повштовхової ноги.


14.04.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1. Виконати комплекс ЗРВ 👇


2. Виконати комплекс вправ:

- відтискання 12 повторень,

-"Скелелаз" - 20,

- піднімання тулуба - 15,

- піднімання прямих ніг - 10,

- "Бюрпі" - 5. 👇



3. Записати у зошиті назви спеціально-бігових вправ.

12.04.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1. Виконати розминку.

2.Виконати вправи, зняти відео до 3 хв., або зробити фото 

(12б)

Назва вправи

Кількість повторень для хлопців

Кількість повторень для дівчат

1

Згинання і розгинання рук в упорі лежачи

25

15

2

Скелелаз

15

10

3

Піднімання тулуба

30

30

4

Піднімання прямих ніг з положення лежачи

10

8

5

Присідання

20

20


Приклад вправ дивіться у відео.




11.04.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1. Виконати комплекс вправ з м'ячиками, якщо не маєте м'чика його можна зробити самойтійно з бумаги та скотчу.


2. Виконати піднімання тулуба 30 повторень.

07.04.2022

Тема уроку: «Вдосконалення техніки бігу з низького старту»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою бігу на короткій відстані.

Завдання: 

1.Виконати комплекс ЗРВ



2.Записати у зошиті техніку виконання низького старту.

3. Виконати піднімання тулуба 30 повторень.




05.04.2022

Тема уроку: «Повторення техніки бігу з низького старту»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою бігу на короткій відстані.


1.Виконати комплекс ЗРВ




2. Опрацювати матеріал

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

В легкій атлетиці до коротких (або спринтерських) дистанцій відносять 30, 60, 100, 200, 400 м.

Класичними та олімпійськими є 100, 200, 400 м Це швидкісна вправа, яка характеризується відносною короткочасністю (4-45с) та максимальною інтенсивністю роботи (11-12 м/с).

Спринтерський біг вимагає значної сили і вміння концентрувати її у поштовху, високої координації і швидкості рухів, а також уміння розслаблювати м’язи.

Фактори, що впливають на результат спринтерського бігу:

1. Максимальна швидкість бігу.

2. Максимальна частота кроків.

3. Здатність набирати максимальну швидкість (швидкісні якості)

4. Здатність підтримувати максимальну швидкість (швидкісна витривалість).

ОСНОВИ ТЕХНІКИ

Умовно біг на короткі дистанції поділяють на чотири фази: 1) старт - положення перед початком бігу; 2) стартовий розбіг - відрізок дистанції після старту, протягом якого спортсмен досягає максимальної швидкості (45-60 м, а студенти 12-13 р. до 25-35 м); 3) біг ті мім Ці; 4) фініш.

СТАРТ. Спринтерський біг починають з положення низького старту. Дня цього використовують опорні стартові колодки або станки, які дозволяють більш ефективно набирати максимальну швидкість бігу. 

Розташування стартових колодок залежить від антропометричних показників і рівня швидкісно-силової підготованості бігуна.

Для початківців та спортсменів масових розрядів застосовують звичайний варіант низького старту: передня колодка виставляється н відстані 1-1,5 стопи від лінії старту, а задня - 1,5 стопи від передньої) Вихідне положення на старті, яке приймається по команді на старт!», характеризується наступним:

а) відстань між кистями рук перед лінією старту на 10-15 см ширше плечей;

б) ширина розташування колодок 15-30 см;

в) кути нахилу стартових колодок: передня - 45°; задня - 60°, поверхня коліна махової не відривається від доріжки.

По команді «Увага» таз піднімається вище плечей на 20-30 см, але ноги в колінах повністю не випрямляються.

Перехід з команди «На старт» до команди «Увага»

Незалежно від розташування колодок та антропометричних даних кут між тулубом і стегном передньої ноги складає 55°, задньої — 89°; кути між стегном і гомілкою відповідно 100 та 129°

СТАРТОВИЙ РОЗБІГ. Після пострілу судді-стартера спринтер починає біг. Час реакції від пострілу до відриву ноги від передньої колодки складає 0,36-0,5 с. Стартове прискорення продовжується до досягнення максимальної чи близької до неї швидкості.

Ефективність стартового розбігу суттєво залежить від довжини першого і наступних кроків.

Занадто короткі кроки не забезпечують швидкого зростання швидкості, а занадто довгі ведуть до натикання на ногу з наступним зниженням швидкості.

 Початок бігу з низького старту

Перший крок зі старту повинен мати довжину 3,5-4 стопи, другий - 3,75-4,5 і т.д. до 7 стоп на сьомому кроці. Після 7-го кроку його довжина збільшується на 1/3 стопи, до 8-го кроку та на 2/3 стопи на 12-14 кроках. Отже в процесі стартового розбігу відбувається поступовий приріст довжини кроків і поступове випрямлення тулуба. Це відповідає загальній закономірності приросту швидкості у часі, яка стверджує, що бігуни будь-якої кваліфікації і віку на 1-й секунді досягають 55% максимуму своєї швидкості, на 2-й -76%, на 3-й -91% , на 4-й - 95%, на 5-й - 99% (Л.Н.Жданов, 1967). Чіткої межі між стартовим розбігом з бігом по дистанції не існує, але вважається, що він закінчується, коли бігун досягає 92-95 % швидкості, частоти й довжини кроків. Чим раніше цього досягається, тим вища якість стартового розбігу.

БІГ ПО ДИСТАНЦІЇ. Біг на дистанції відбувається з максимальною швидкістю (а в кінці дистанції з субмаксимальною швидкістю), яка становить у чоловіків - 12-12,3 м/с, а у жінок - 11- 11,2 м/с і підтримується з коливанням у 4% до 80 м на дистанції 100 м. Довжина кроків у чоловіків сягає 250 см у жінок - 230 см. Гранична частота кроків складає 4,7-5,5 за секунду.

Головним елементом техніки бігового кроку є заднє відштовхування, яке поєднується з випереджаючим винесенням вперед зігнутої в колінному суглобі махової ноги. В безопорній фазі махова нога випрямляється і опускається передньою частиною стопи на поверхню доріжки. Нога ставиться на сектор пружньо, повного опускання на всю стопу не відбувається. Розмах стегон у положенні кроку сягає 90-105°. Для амортизації і полегшення переднього відштовхування опорна нога згинається в колінному суглобі до кута 142-146°. Стопи ставляться носками прямо по одній лінії без надмірного розвороту п’яти назовні. Кут між стегном і гомілкою опорної ноги в момент вертикалі дорівнює 130-140°, а кут між доріжкою і гомілкою поштовхової ноги в момент закінчення відштовхування в межах 42-45°. Махова нога так згинається в

колінному суглобі після відриву від опори при виносі вперед, що п’ята практично торкається сідниці.

У момент вертикалі все тіло розслабляється і готове до наступного поштовху.

Нахил тулуба вперед сягає 10-12° від вертикалі, погляд спрямовується вперед на 20-25 м, кут згинання руки в ліктьовому суглобі під час бігу дещо змінюється: при русі руки вперед він зменшується, а назад — збільшується.

Загалом техніка бігу з максимальною швидкістю вимагає великих м’язових зусиль і вміння сконцентрувати їх у поштовху, високої координованості і швидкості рухів, а також уміння розслабляти м’язи.

ФІНІШУВАННЯ. Зменшення швидкості (на 0,8-1,0 м/с) до субмаксимальної на останніх 20-30 м закономірно для всіх спринтерів, Але, при цьому ступінь падіння швидкості може служити критерієм майстерності спринтера.

Безпосереднє фінішування полягає в тому, що фінішну лінію бігун пробігає з повною швидкістю без зміни техніки бігу. Лише у випадку рівності суперників, щоб вирвати перемогу в забігу спортсмен, на останньому кроці, різко нахиляється чи посилає вперед одне плече.

При навчанні і тренуванні фінішу краще орієнтувати бігуна, щоб він фінішував не на лінію, а на 0,5-1 м за нею. У цьому випадку у спортсмена не відбувається рефлекторного зменшення швидкості на останніх метрах.

04.04.2022

Тема: Класифікація та характеристика основних легкоатлетичних видів

1. Виконувати комплекс загально розвивальних  на місці.




2. Опрацювати матеріал і дати відповіді на запитання з теми: "Класифікація та характеристика основних легкоатлетичних видів", записати у зошиті, сфотографувати і відправити на електронну адресу. lyanatovt@gmail.com

1. Які види легкої атлетики ви знаєте?

2. Що таке естафетний біг ?

3. Які види стрибків ви знаєте?

4. Які якості розвиває в людині спринтерській і бар'єрний біг?

5. Які види бігу входять до легкоатлетичного багатоборство?

6. Що таке Метання?


Класифікація та характеристика основних легкоатлетичних видів.
Легка атлетика включає в себе 5 основних видів - ходьбу, біг, стрибки, метання і багатоборство, в кожному з яких, у свою чергу, є ряд різновидів. В останній спортивної класифікації з легкої атлетики у жінок налічується 50 видів, що проводяться на стадіонах, шосе і пересіченої місцевості, та 14 видів спорту, що проводяться в приміщеннях; у чоловіків - 56 і 15 видів відповідно.
За структурою легкоатлетичні види спорту ділять на циклічні, ациклічні і змішані, а з точки зору переважного прояву фізичних якостей: швидкісні, силові, швидкісно-силові, швидкісної витривалості, спеціальної витривалості.
До циклічним видам легкої атлетики, тобто вимагає багаторазового прояви одного і того ж циклу руху, відносяться ходьба і гладкий біг. До ациклічним видам, що складаються з різних циклів руху, відносяться легкоатлетичні стрибки і метання, а до змішаних видів - бар'єрний біг, біг з перешкодами, кросовий біг.
Ходьба - природний спосіб пересування людини. Спортивна ходьба відрізняється від звичайної як більшою швидкістю, так і своєрідною технікою, яка забезпечує значну швидкість і економічність руху. При систематичних заняттях спортивною ходьбою активізується діяльність серцево-судинної, дихальної та інших систем організму, підвищується працездатність, розвиваються фізичні якості, виробляються такі вольові якості як цілеспрямованість, завзятість, уміння переносити труднощі, боротися з втомою, неминуче виникаючим в процесі тривалих змагань.
Спортивна ходьба класифікується в залежності від місця проведення змагань (доріжка стадіону, шосе). На стадіоні скороходи змагаються на дистанціях 3 км, 5 км, 10 км, 20 км, 50 км і в годинної ходьби, а по шосе на 15 км, 20 км, 25 км, 30 км і 50 км. Учасники змагань зобов'язані дотримуватися певних правил, головне з яких - постійний контакт спортсмена з доріжкою (опора однією або обома стопами). При появі безопорного положення (фаза польоту), коли спортсмен фактично переходить на біг, згідно з правилами, він знімається зі змагань.
Біг - природний спосіб найбільш швидкого пересування людини - є головним видом легкої атлетики. Зазвичай саме біг буває головною частиною всіх змагань. Крім того, біг є складовою частиною багатьох інших легкоатлетичних вправ, таких як: стрибки в довжину, висоту, з жердиною, метання списа. Також біг використовується як важливий засіб тренування в інших видах спорту.
Застосовуючи на заняттях різні форми бігу, змінюючи довжину дистанцій і швидкість їх пробіганий, можна досягти великих результатів в цілеспрямованому впливі на організм що займаються. У процесі тренування відбуваються позитивні функціональні та морфологічні зміни в багатьох системах організму, особливо в серцево-судинній і дихальній системах; розвиваються і удосконалюються фізичні якості. Фізіологічні зрушення в організмі визначаються інтенсивністю та тривалістю тренувальної роботи.
Тренування в спринтерському і бар'єрному бігу сприяє розвитку сили, швидкості, координації рухів. Виконуючи роботу максимальної інтенсивності, спринтери і бар'єрист досягають високого рівня анаеробної продуктивності. Біг на середні і довгі дистанції пред'являє великі вимоги до функцій дихання і кровообігу. У процесі тренування у спортсменів, виступаючих на цих дистанціях, відбувається значне зростання серцевої продуктивності і кисневого обміну за одиницю часу. Марафонський біг відноситься до роботи помірної інтенсивності. Поряд з функціональним вдосконаленням він сприяє зростанню аеробних можливостей спортсменів.
Крім значного впливу на різнобічний фізичний розвиток організму людини біг служить прекрасним засобом зміцнення здоров'я, активного відпочинку, має гігієнічне значення. Одним з таких засобів є тривалий біг з невеликою швидкістю в лісі, парку або по пересіченій місцевості.
У легкій атлетиці біг підрозділяється на гладкий, з перешкодами, естафетний і в природних умовах. Гладкий біг проводиться на біговій доріжці по прямій або по колу на певну дистанцію або на час. У гладкому бігу розрізняють біг на короткі дистанції від 30 до 400 м, на середні - від 500 до 2000 м, на довгі - від 3 000 до 10 000 м, на наддовгі - 20 км, 25 км, 30 км, годинний і двогодинної біг .
Біг до 400 м включно проводиться по окремих доріжках для кожного бігуна. Біг на інші дистанції проводиться за загальною доріжці. Час, витрачений на проходження встановленої дистанції, фіксується секундоміром. У часовому і двогодинному бігу, обмеженому часом, результат визначаться завдовжки дистанції (в метрах), пройденої за цей час.

Біг з перешкодами має два різновиди: 1) бар'єрний біг, проведений на біговій доріжці на дистанціях 60, 80, 100, 110, 200, 300 і 400 м з однотипними перешкодами, розставленими рівномірно на дистанції; 2) власне біг з перешкодами (стипль- чез) на дистанціях 1500, 2000 і 3000 м.
Естафетний біг - командний біг, в якому дистанція розділяється на етапи. Різновиди естафетного бігу залежать від довжини і кількості етапів: а) на короткі дистанції - 460 м, 4100м, 4200 м, 4400 м, б) на середні дистанції - 5500 м, 3800 м, 4800 м, 101 000 м, 41 500 м; в) на змішані дистанції - 400 + 200 + 200 + 100 м, 800 + 400 + 200 + 100 м. Крім того, широко культивуються естафети вулицями міст з довільною довжиною етапів.
До бігу в природних умовах відноситься крос по пересіченій місцевості на найрізноманітніші дистанції (від 500 м до 14 км), а також біг по шосе 15, 20, 30 км і 42 км 195 м (марафонський біг).
Стрибки в легкій атлетиці поділяються, залежно від подоланого (вертикального або горизонтального) простору, на стрибки у висоту і з жердиною, стрибки в довжину та потрійний стрибок. Вони виконуються з місця та з розбігу. Стрибки з місця не включені в змагання, а використовуються як засіб тренування і в якості тестів для визначення рівня фізичної підготовленості.
Стрибки в довжину виконуються різними способами: а) «зігнувши ноги»; б) «прогнувшись»; в) «ножиці». У стрибках у висоту планка може долатися наступними способами: «перешагіваніем», «перекатом», «хвилею», «перекидним», «Фосбері-флоп».
Потрійний стрибок складається з послідовно виконуються «стрибка», «кроку» і «стрибка». Стрибок з жердиною вчиняється за допомогою рухомої опори - жердини.
При заняттях легкоатлетичними стрибками вдосконалюється вміння володіти своїм тілом і концентрувати зусилля; розвиваються швидкісно-силові якості, стрибучість, які необхідні не тільки легкоатлетам, але і представникам інших видів спорту (баскетболістам, волейболістам і т. д.).
Метання - це вправи швидкісно-силового характеру, метою яких є переміщення снарядів у просторі на можливо більшу відстань. Метання характеризуються максимальними короткочасними (вибуховими) зусиллями не тільки м'язів плечового пояса, тулуба, але і ніг.
Метання класифікуються в залежності від характеру розбігу і способу виконання на 3 види: 1) з розбігу кидком із-за голови - метання списа, гранати; 2) з розгону снаряда обертанням - метання диска, молота; 3) з повороту або зі стрибка поштовхом - штовхання ядра.
Заняття метаннями сприяють розвитку швидкісних, силових, швидкісно-силових якостей, гнучкості, координації рухів.

Легкоатлетичне багатоборство складається з різних видів бігу, стрибків і метань. Називають багатоборстві за кількістю вхідних в нього видів (семиборство, десятиборстві і т. д.).
Класичними видами багатоборства є: у чоловіків - десятиборстві, у жінок - семиборстві. До складу десятиборства входять: 100 м, довжина, ядро, висота, 400 м, 110 м з / б, диск, жердина, спис, 1 500 м. У жінок у семиборстві входять наступні види: 100 м з / б, ядро, висота , 200 м, довжина, спис, 800 м. До некласичним видам багатоборства відносяться: восьміборье для юнаків (100 м, довжина, висота, 400 м, 110 з / б, жердина, диск, 1 500 м); п'ятиборство для дівчат (100 м з / б, ядро, висота, довжина, 800 м). Види, які входять до складу багатоборства, визначаються спортивною класифікацією, заміна видів не припустима.

Багатоборства пред'являють дуже високі вимоги до займаються. Крім високої технічної майстерності їм потрібні швидкість спринтера, сила метальника, стрибучість і спритність стрибуна, гнучкість і сміливість бар'єриста і жердинників, витривалість бігуна на середні дистанції. А виконання програми багатоборства в цілому вимагає загальної витривалості і високого рівня вольових якостей.


31.03.2022

Тема уроку: «Вдосконалення техніки виконання стрибків у довжину з місця»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою стрибків у довжину з місця.

1.Виконати комплекс ЗРВ.

1.Виконати комплекс вправ👇



3.Записати в зошиті техніку виконання стрибків у довжину з місця.

29.03.2022


Тема уроку: «Вивчення техніки виконання стрибків у довжину з місця»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою стрибків у довжину з місця.


1.Виконати комплекс вправ👇


2.Вивчити техніку виконання стрибків у довжину з місця.👇

Стрибок у довжину з місця. Техніка стрибка з місця ділиться на:

- підготовку до відштовхування;

- відштовхування;

- політ;

- приземлення (мал.1).


Мал. 1. Стрибок у довжину з місця

Підготовка до відштовхування: спортсмен підходить до лінії відштовхування, ступні ставляться на ширину плечей або трішки вужче за ширину плечей, потім спортсмен піднімає руки вгору трішки назад, одночасно прогинаючись у попереку і піднімаючись навшпиньки. Після цього плавно, але досить швидко опускає руки вниз – назад, одночасно опускається на всю ступню, згинає ноги в колінних і кульшовому суглобах, нахиляючись уперед так, щоб плечі були попереду ступень, а кульшовий суглоб знаходився над носками.

Руки, відведені назад, злегка зігнуті в ліктьових суглобах. Не затримуючись у цьому положенні, спортсмен починає відштовхування.

Відштовхування важливо починати в мить, коли тіло стрибуна ще опускається за інерцією вниз, тобто тіло рухається вниз, але вже починається розгинання в кульшовому суглобі, при цьому руки активно і швидко виносяться вперед дещо вгору за напрямком стрибка.

Далі відбувається розгинання в колінних суглобах і згинання в гомілковостопних суглобах. Завершується відштовхування в момент відриву ступень від ґрунту.

Після відштовхування стрибун розпрямляє своє тіло, витягнувшись як струна, потім згинає ноги в колінних та кульшовому суглобах і підтягає їх до грудей. Руки при цьому відводяться назад – униз, після чого спортсмен випрямляє ноги в колінних суглобах, виводячи ступні вперед до місця приземлення. У момент торкання ногами місця приземлення стрибун активно виводить руки вперед, одночасно згинає ноги в колінних суглобах і підтягує таз до місця приземлення, закінчується фаза польоту. Згинання ніг повинно бути пружним, з опором. Після зупинки стрибун випрямляється, робить два кроки вперед і виходить з місця приземлення.

28.03.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. 


2. Переглянути відео




24.03.2022

Тема уроку: «Вивчення техніки метенання м'яча"

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою метання малого м'яча.

Завдання:

1. Переглянути відео, вивчити техніку метання малого м'яча.


2. Виконати комплекс ЗРВ.

3. Виконати згинання і розгинанння рук в упорі лежачи: хлопці - 25 повторень, дівчата - 14.



22.03.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

 

1.Виконати руханку.

2.Опрацювати матеріал

3.Дати відповіді на запитання👇

 1.Класифікація л/а вправ?

2. Історія виникнення л/атлетики?

3. Основні якості л/атлета?

4. Які дистанції належать до коротких, середніх, довгих?

5. Фази бігу на короткі дистанції?





 






21.03.2022

Тема уроку: «Легка атлетика»

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. 

2.Записати у зошиті 10 правил техніки безпеки під час занять легкою атлетикою. 

17.03.2022

Тема уроку: «Спеціально-бігові вправи»

 

Мета: повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів; оволодіння технікою біга.

1.Виконати ЗРВ

2.Переглянути відео👇


3. Записати в зошиті т\в бігу з високим підніманням стегна, з захльостом гомілки назад.


15.03.2022

Тема уроку: «Легка атлетика» 

 

1.Виконати комплекс ЗРВ


2. Вивчити правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою.

Правила техніки безпеки на уроках з легкої атлетики

1.         На уроках з легкої атлетики потрібно займатись тільки у відповідному  Спортивному одязі та взутті.

2.         Місце проведення легкоатлетичних уроків це є: спортивний майданчик, де є бігові доріжки, сектори для метання, сектори для стрибків у довжину та висоту, які відповідають санітарним нормам.

3.         Всі речі, які можуть призвести до травм, залишають у роздягальні.

4.         На початку занять виконуй  розминку. Це допоможе краще засвоювати вправи й запобігти травмам.

5.         Під час бігу на короткі дистанції потрібно бігти тільки по своїй доріжці.

6.         На фініші не роби різких зупинок, після бігу перейди на швидку ходьбу ,уповільни дихання і тільки потім зупиняйся.

7.         Виконуй стрибки тільки на рівному грунті.

8.         Стояти на шляху розбігу й біля місця приземлення під час стрибків не можна, щоб запобігти травмуванню.

9.         Перед початком стрибків розрихли пісок у ямі.

10.    Приземлення має бути м’яким, на обидві ноги, з поступовим присіданням. Не приземляйся на руки, щоб не травмуватися.

11.    Стрибки виконуй тільки тоді, коли попередній стрибун покинув місце приземлення. Пам’ятай про безпеку – виходь зі стрибкової ями тільки уперед.

12.    Не перебігай місця ,де проходять заняття з бігу, стрибків і метання.

13.    Метай тільки в напрямку ,вказаним вчителем.

14.    Під час метання вибери такий напрямок, щоб м’яч не потрапив у вікно чи людей.

15.    Не подавай м’ячі для метання кидком.

16.    М’ячі для метання збирати тільки з дозволу вчителя.

Продовжуємо  вивчати модуль волейбол

14.03.2022

Тема уроку: «Волейбол»

 

1.Виконати комплекс ЗРВ


2.Виконати комплекс вправ для хорошої постави.


24.02.2022

Завдання :

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 25.02.2022.

2.Завдання на 10-12.

1.Джамінг-джек -15повторень.

2.Піднімання тулуба - 30 повторень.

3.Присідання - 15 повторень.

Приклад відео



21.02.2022

ТЕМА: жести суддів у волейболі

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 22.02.2022.


2.Описати жести суддів у волейболі, надіслати до 22.02.2022










15.02.2022

Завдання :

1. Виконати комплекс ЗРВ, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 16.02.2022.


2.Відповісти на тестові питання до 16.02.2022

1.Скільки гравців в одній команді ?

а) 5 гравців

б) 6 гравців 

в) 8 гравців.

2. Яка висота та ширина сітки ?

а) висота 80см., ширина 8м.

б) висота 1м., ширина 9м.

в) висота 1м. 20см., ширина 10м.

3. Гравці якої смуги мають право нападу ?

а) задньої лінії

б) передньої лінії 

в) задньої і передньої .

4. Хто може звернутися до судді з проханням про надання перерви ?

а) капітан

б) тренер або капітан 

в) гравець.

5. До якого рахунку грають партію команди ? 

а) 16 очків

б) 25 очків

в) 30 очків.

6. Зі скількох партій складається гра ?

а) 2 або 3 партії

б) 3 або 5 партії

в) 1або 2 партії

7. Розміщення гравців на полі ? 

а) на лінії нападу – 2,3,4 позиція, на лінії захисту 1,6, 5 позиція;

б)на лінії нападу 1, 2, 3позиція, на лінії захисту 4, 5, 6 позиція.

8. Що таке аут ?

а) це коли м’яч упав на поле противника

б)це м’яч, який торкнувся стелі , або за межі поля

в) це м’яч, який попав в сітку.

9.Перше публічне визнання волейболу ?

а) в 1913 році;

б) в 1898 році;

в) в 1896 році.

10. Де і коли були опубліковані перші правила гри ?

а) в ЗША в 1897 році з 10 параграфів ;

б) в Канаді в 1895 році з 3 параграфів ;

в) в Англії в 1914 році з 15 параграфів .

11.Коли відбулося перше офіційне змагання з волейболу ?

а) в 1947 році в Парижі;

б) в 1922 році в Брук ліні ;

в) в 1934 році в Стокгольмі.

12. Коли дозволяється гравцям кожної команди мінятися місцями на майданчику ?

а) після того, як відбулася подача ;

б) перед подачею м’яча ;

в) під час подачі м’яча.

14.02.2022

Завдання :

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 15.02.2022.

2. Вивчити жести суддів, зробити презентацію "Жести суддів у волейболі" і відправити на пошту до 15.02.2022





08.02.2022

ТЕМА: повторення техніки виконаня  передачи м'яча двома руками зверху

Завдання:

1. Виконати руханку , зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 09.02.2022.



2. Записати техніку виконання передачи м'яча двома руками зверху, надіслати до 09.02.2022.

3.Виконати відтискання (згинання і розгинання рук в упорі лежачи): хлопці 25 повторень, дівчата - 16.



07.02.2022

Завдання :

1. Виконати комплекс ЗРВ, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 08.02.2022.

2.Вивчити техніку виконання передачи м'яча двома руками зверху,  виконувати імітацію ередачи м'яча двома руками зверху.

3. Виконати піднімання тулуба 30 повторень



03.02.2022

Завдання :

1. Виконати комплекс ЗРВ, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 04.02.202



2. Записати у зошиті техніку виконання верхньої прямої подачи, надіслати до 04.02.2022




01.02.2022

Завдання :

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 02.02.2022.


2.Записати техніку виконання прямого нападаучого удару, надіслати до02.02.2022



31.01.2022

Завдання :

1. Виконати руханку, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 01.02.2022.



2. Записати у зошиті правила гри у волейбол, надіслати до 01.02.2022.



27.01.2022

1. Виконати комплекс ЗРВ, зняти  відео 3-5 хв. надіслати до 29.01.2022.

2. Записати у зошиті правила безпеки під час занять волейболом, надіслати до 29.01.2022.



 Продовжуємо вивчати модуль  легка атлетика

28.09.2021

Тема уроку: «Легка атлетика»

1.Виконати вправи з відео👇




2.Дати відповіді на запитання👇(записати у зошиті і відповіді  надістали до 29.09)

1.Естафетний біг. Характеристика.

2.Відмінність спортивної ходьби від бігу.

3.Назвіть способи стрибків у висоту.

4.Які існують фази стрибка у висоту.

5.Назвіть способи стрибків у довжину.




























05.05.2021

Тема уроку: «Привила гри у футбол»

1. Виконати комплекс ЗРВ 👇


2. Переглянути відео


3. Записати у зошиті техніку безпеки під час занять футболом, надіслати до 06.05




7.04.2021 - підсумковий урок

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

 для перевірки теоретичних знань

 з теми «Волейбол» 

1.     Із скількох партій складається гра?

а) з 3-х або 5-ти

б) з 2-х або 3-х

в) з 4-х або 5-ти

2.     Висота волейбольній сітки для дівчат

а) 1м 90см

б) 2м 10см

в) 2м 00см

3.     Відмітьте правильне твердження

     а) гравець не має право торкатися сітки

     б) гравець не має право торкатися сітки тільки під час  

     виконання   блокування

4.     Чим відрізняються правила гри у вирішальній партії у волейболі?

а) вирішальна партія проводиться за спеціальними правилами

б) вирішальна партія грається за тими ж правилами, що й інші, але до 15 очок

в) вирішальна партія проводиться за тими ж правилами, що й всі інші, але до 25 очок

5.     Скільки замін гравців дозволяється проводити у кожній партії на змаганнях з волейболу?

а) у кожній партії можна провести 4  заміни

б) кількість замін правилами не регламентується

в) у кожній партії можна провести 6 замін

6.     В яких випадках м’яч вважається програним командою?

а) м’яч доторкнувся підлоги в межах власного майданчика

б) команда вдарила по м’ячу більше 3-х разів

в) м’яч був затриманий або кинутий

г) гравець відбив м’яча за межами волейбольного майданчика

7.    В яких із зон знаходяться гравці нападу?

а) в зоні 1, 2, 6

б) в зоні 2, 3, 4

в) в зоні 3, 4, 5

8.     Скільки перерв в кожній партії має право взяти команда?

а) 4

б) 2

в) 3

9.     Хто може звернутися до судді з проханням про надання перерви?

а) тренер

б) любий гравець

в) капітан

г) секретар

10.   Відмітьте правильні вислови

а) торкання м’яча до тіла вище пояса не зараховується як удар

б) м’яч можна відбивати руками будь-яким способом

в) кожна команда повинна відбити м’яч на сторону суперника не більше ніж за три удари

г) торкання м’яча під час блокування не зараховується як удар

11. Назвіть розміри волейбольного майданчику

а) 20м х 10м

б) 15м х 9м

в) 18м х 9м

12.   Скільки гравців знаходяться на майданчику під час гри?

а) 9 гравців

б) 6 гравців

в) 7 гравців

Продовжуємо вивчати модуль волейбол

06.04.2021

Тема уроку: «Вдосконалення технічних прийомів гри у волейбол»

Завдання уроку:

1.Закріпити знання з техніки виконання прямого нападаючого удару.

2. Удосконалення ЗФП

1. Повторити техніку виконання прямого нападаючого удару, записати у зошиті і надіслати на електронну адресу (10б).

2. Виконати комплекс ЗРВ, зняти відео і надіслати мені на електронну адресу (12б).



Продовжуємо вивчати модуль волейбол

05.04.2021

Тема уроку: «Вдосконалення технічних прийомів гри у волейбол»

Завдання уроку:

1.Закріпити знання з техніки виконання верхньої прямої подачі.

2. Удосконалення ЗФП

1. Повторити техніку виконання верхньої прямої подачі.

2. Написати 10 вправ для розвитку гнучкості верхнього плечового поясу (11б).

3. Виконати комплекс ЗРВ.


 


Увага конкурс!!!

«Я – ЧЕМПІОН» Online проект! 💪
Доведи всім, що чемпіоном може бути кожен.
☝️ Умови конкурсу ☝️:
2. Повторити вправу із відео за 30 секунд ⏱
3. Викласти своє відео в коментарях до цього посту до 24 січня включно.
Найкращі учасники будуть відзначені призами від
Костянтин Мусієнко
, та Обласного центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх». 🏆

❗️Зроби репост запису!
Долучайся сам та клич своїх друзів до цього проекту!

Посилання на відео в коментаріях якого потрібно викласти своє відео


Приклад відео.

Шановні учні! Під час виконання фізичних вправ у домашніх умовах, дотримуйтесь правил техніки безпеки. 


Продовжуємо вивчати модуль волейбол.

                                                                   19.01.2021

Завдання на 9б

Записати у зошиті техніку виконання нападаючого удару.

Завдання на 10-12.

1.Джамінг-джек -15повторень.

2.Піднімання тулуба - 30 повторень.

3.Присідання - 15 повторень.

Приклад відео




18.01.2021

Продовжуємо вивчати модуль волейбол.


Завдання на  10б.

Переглянути відео та записати у зошиті техніку виконання верхньої прямої подачі.



Завдання на 12б.

Зробити відео тривалістю до 1 хв. своїх креативних тренувань в

домашніх умовах (нестандартний підхід, нетипове спортивне 

обладнання, нові фізичні вправи).


Приклад відео.




Завдання на 13.01.2021

1.Завдання на 12б.

«Я – ЧЕМПІОН» Online проект! 💪
Доведи всім, що чемпіоном може бути кожен.
☝️ Умови конкурсу ☝️:
2. Повторити вправу із відео за 30 секунд ⏱
3. Викласти своє відео в коментарях до цього посту до 24 січня включно.
Найкращі учасники будуть відзначені призами від
Костянтин Мусієнко
, та Обласного центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх». 🏆

❗️Зроби репост запису!
Долучайся сам та клич своїх друзів до цього проекту!

Посилання на відео в коментаріях якого потрібно викласти своє відео


2. Написати техніку виконання нижньої та верхньої прямої подачі.

Виконати завдання і надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com, або в вайбер +380502282784

Завдання на 12.01.2021

переглянути відео та записати у зошиті правила гри в волейбол





Виконати завдання і надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com


Завдання на 11.01.2021

1. Записати в зошиті правила безпеки під час занять волейболом.

2.Виконати комплекс зально-розвиваючих вправ



Виконані завдання надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com

Завдання на 11.11.2020

Скласти комплекс вправ для розвитку швідкісно-силових якостей, сфотографувати і надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com

Завдання на 10.11.2020

1.Виконати комплекс зально-розвиваючих вправ

2. Написати доповідь на тему "Історія розвитку футболу".

Надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com

Завдання на 09.11.2020

1.Виконати комплекс зально-розвиваючих вправ

 2. Записати у зошиті техніку  виконання зупинок м'яча (модуль футбол) сфотографувати і надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com



Завдання на 13.10.2020

Виконати комплекс зально-розвиваючих вправ

Записати у зошит правила гри у футбол, сфотографувати і надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com


Завдання на 12.10.2020

Виконати комплекс зально-розвиваючих вправ




Виконати згинання і розгинання рук в упорі лежачі: хлопці 25р., дівчата 15р.


 Виконати піднімання тулуба 30р.

Вправи   зняти на відео, надіслати на електронну адресу   lyanatovt@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий