Методична скарбничка

ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ З ЕЛЕМЕНТАМИ ФУТБОЛУ
ДЛЯ УЧНІВ 10 КЛАСУ
 Мета: сприяти вихованню морально-вольових якостей: сили, витримки, самовладання, дисциплінованості, сміливості, впевненості у своїх силах, взаємовиручки, дружби.
Завдання уроку:
1. Повторити техніку виконання ривків до м’яча з на ступним ударом по
    воротах.
2. Закріпити техніку виконання зупинок м’яча.
3. Сприяти розвитку витривалості і швидкісно-силових здібностей
    за допомогою естафет, та навчальної гри.
4. Виховувати в учнів почуття колективу та відповідальності за свої дії.
    Розвивати стійкий інтерес до занять футболом.

Тип уроку: навчально-тренувальний.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: футбольні м'ячі, секундомір, фішки, ворота.
Тривалість уроку: 45хв.

Частина уроку
Зміст
Дозуван
ня
Організаційно-методичні вказівки

П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А

1
5

Х
В
И
Л
И
Н
1. Шикування, перевірка правильної постави, рапорт, привітання;
повідомлення завдань уроку

2 хв.

В одну шеренгу
фізорг

2. Повторення правил техніки безпеки під час занять футболом.

1хв.

Пам`ятайте, що на уроках фізичної культури треба приходити у спортивній формі і взутті, без зайвих предметів, дотримуватись правил, не сваритися,  дотримуватись дистанцій при бігу і стройових вправах, уважно слухати всі вказівки вчителя.

3. Вимірювання ЧСС за 10с.
10-20с.
70-80 уд/хв.
4. Стройові вправи на місці

До 1 хв.

Виправити помилки: вказівкою, повторенням.
5.Різновиди ходьби:
-        похідним кроком;
-        на носках, руки догори;
-        на п’ятах, руки за голову;
-        на зовнішній стороні стопи, руки за спину.
1-2хв.

Поточно , дистанція 2 кроки.

6.Різновиди бігу:
-        звичайним бігом;
-        із високим підніманням стегна;
-        із закиданням гомілки назад;
-        схресним кроком правим - лівим боком;
-        спиною вперед.
1-2хв.

Темп середній, дистанція
2 кроки.

7.Перешикування в колону по три.
30с.

8.Загально розвивальні вправи в парах.
5-6хв.

Вправа №1
В.п. – о.с. – спиною один до одного, захват кистей партнера.
1- руки дугами на зовні вгору, піднятися на носки (вдих);
2 – в.п. (видих);
3-4 – те саме.
4-6 р.

Прогнутись, руки прямі, одночасно.

Вправа №2
В.п. – о.с. – обличчям один до одного, захват кистей партнера, руки вниз.
1- 3 – відставляючи (А – ліву, Б – праву ногу) вбік на носок пружинисті нахили (А – ліворуч, Б – праворуч), А – праву, Б – ліву руку вгору; А – ліву вниз, Б – праву вниз;
4 – в.п. ;
5-8  – те саме в інший бік.
4-6 р.

Дихати довільно, ноги в колінах не згинати.

Вправа №3
В.п. – о.с. – обличчям один до одного захват рук партнера,  руки попереду.
1-3 – пружинисті нахили вперед;
4 – в.п.
4-6 р.

В повільному темпі, ноги в колінах не згинати.

Вправа №4
В.п. – о.с. – спиною один до одного, захват в ліктьових суглобах.
1 – А – нахил вперед, підіймає Б на спині;
2 – в.п.;
3 - Б – нахил вперед, підіймає А на спині;
4-6 р.

Ноги в колінах не згинати, не піднімати ноги в гору.

Вправа №5
В.п. – о.с. – спиною один до одного, руки внизу, захват за кисті.
1 – одночасний випад правою;
2 – в.п.;
3-4 – те саме лівою
4-6 р.

Тримати рівновагу.

Вправа №6
В.п. – о.с. – спиною один до одного, руки вгору, захват за кисті.
1 – одночасний випад правоюч;
2 – в.п.;
3-4 – те саме ліворуч.
4-6 р.

Слідкувати за поставою, одночасно.

Вправа №7
В.п. – о.с. – спиною один до одного, руки внизу, захват за кисті.
1 – А -  випад правою, Б - випад ліворуч;
2 – в.п.;
3-  Б -  випад правою, А - випад ліворуч;
4 – в.п.
4-6 р.

Руки не роз’єднувати.

Вправа№8
В.п. – о.с. – спиною один до одного, захват в ліктьових суглобах.
1 – присід;
2 – в.п.;
4-6 р.

Дихати повільно, слідкувати за послідовністю виконання вправи.

Вправа №9
В.п. – о.с. – обличчям один до одного, руки на плечах.
1 – стрибок уперед (назад);
2 – стрибок назад (уперед);
3- стрибок ноги нарізно;
4 – в.п.
4-6 р.

В повільному темпі.

9.Ходьба з вправами для поновлення дихання.
До 1 хв.
На місці.

10.Вправи на розтягування:
-  розтягування зв'язок колінного суглоба;





 - розтягування м’язів стегна;







 - розтягування м’язів гомілок;



 - розтягування гомілкового суглоба.


1,5-2хв.


Опуститися на коліно і витягти одну ногу вперед. П’яту тримати на землі, а носок спрямувати вгору, затримати, повернути ногу у в.п. і повторити так само з другою ногою.
Стоячи на одній нозі, обхопити рукою гомілковостопний суглоб другої ноги і притягти його до сідниць. Зберігаючи рівновагу, робити розтяжку. Зробити те саме з іншою ногою.
Прийняти положення випаду, виконати пружинисті рухи. Полічити до 10 і змінити положення ніг.
Підняти одну ногу і виконати колові рухи носком спочатку в один бік, а потім в інший. Зробити обома ногами по черзі.
Шикування в одну
10с.
Біля лінії.
Вимірювання ЧСС за 10с.
10-20с.
До 120 уд/хв..
О
С
Н
О
В
Н
А

2
5

Х
В
И
Л
И
Н

1.Перевірка домашнього завдання:
- найвідоміші футболісти світу;
2-3 хв.

Дивись додаток.

2. Ривки до м’яча з наступним ударом по воротах раніше вивченими способами.
3-4хв.

Удар виконувати зі вказаної лінії
3. Зупинки м’яч а урізні способи:
- зупинка внутрішнім боком стопи м’яча, що опускається;


- зупинка м’яча підошвою, що опускається;
- зупинка м’яча грудьми;
- зупинка м’яча стегном.

5-6хв.

В парах.

Ногу, що зупиняє м’яч, відвести назад, пропустивши м’яч уперед, а коли він торкнеться землі, накрити його внутрішнім боком стопи.
Після торкання м’ячем поверхні підлоги, накрити його підошвою, випрямляючи ногу.
М’яч скотити з грудей перед собою.
Якщо м’яч наближається з великої висоти, стегно підняти вище горизонтально положенню.
4. Естафети 
 - Ведення м’яча правою ногою по прямий внутрішньою частиною стопи до стійки, розворот, ведення м’яча назад –зовнішньою частиною підйому.
- Ведення м’яча між фішками: 1 гравець веде м’яч  між фішками до стіни, м’яч залишає біля лінії, назад рухається звичайним бігом. Другий гравець уперед біжить звичайним бігом, а назад веде м’яч між фішками.
- Ведення м’яча з наступним ударом по воротах: гравець веде м’яч  між фішками до лінії, виконує удар по воротах, повертається з м’ячем у руках.
5-6хв.


 М’яч у руки не брати






При веденні м’яча між фішками м’яч треба вести внутрішньою або зовнішньою частиною підйому.






Удар виконувати не заступаючи за лінію.

5. Навчальна гра.

6 -8 хв.

За спрощеними правилами
6.Шикування в шеренгу.

30с.

За зростом біля лінії.

7. Вимірювання ЧСС за 10с.
10-20с.

110-120 уд/хв..
З
А
К
Л
Ю
Ч
Н
А

5

Х
В

1. Заспокійлива ходьба.

1 хв.

Вправи на відновлення дихання
2. Вимірювання ЧСС за 10с.
10-20с.
60-70 уд/хв.
3. Підбиття підсумків уроку.
1хв.
Оголошення оцінок.
4. Домашнє завдання.

30с.
Виконувати вправи на розтягування.
5. Організаційне залишення спортивної зали.
30с.
У колону по одному.

Додаток
Презентація






ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ ДЛЯ 6 КЛАСУ З МОДУЛЯ « ГІМНАСТИКА»
            Мета: сформувати навики оволодіння елементами гімнастики.
Завдання уроку:
1.    Ознайомити учнів з правилами техніки безпеки час занять гімнастичними вправами.
2.    Удосконалювати вправи для розвитку гнучкості.
3.    Повторення техніки виконання елементів акробатики: стійка на лопатках, міст з положення лежачи, перекид вперед, назад.
4.    Розвиток координаційних здібностей.
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: гімнастичні мати, свисток, секундомір, скакалки, обручі.

Тривалість уроку: 45хв.

Частина уроку
Зміст уроку
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А

Ч
А
С
Т
И
Н
А

15


Х
В
И
Л
И
Н

1. Шикування, перевірка правильної постави, рапорт, привітання;
повідомлення завдань уроку

2 хв.
в одну шеренгу
фізорг

2. вимірювання  ЧСС за 10с.
10-20с.
60-70 уд./хв
3. Теоретично-методичні знання:
- правила техніки безпеки під час занять гімнастичними вправами;

2 хв

Фронтальний метод
Правила поведінки під час занять гімнастичними вправами. Пам`ятайте, що на уроках фізичної культури не можна штовхатися, переганяти один одного, потрібно дотримуватись дистанцій при бігу і стройових вправах, уважно слухати всі вказівки, не розпочинати вправи без команди.
Презентація №1
4. Стройові вправи: повороти на місці.
30с.

Повороти: ліворуч, праворуч, кругом.
5.Ходьба та її різновиди:
·       стройовим кроком;
·       на носках, руки на догори;
·       на п`ятках, руки за голову;
·       з перекатом з п`ятки на носок, руки на пояс;
·       у пів присіді, руки на пояс;
·       у повному присіді, руки на коліна.
1,5-2 хв.

Поточним методом,  дистанція 2 кроки, спину тримати рівно.

6. Біг та його різновиди:
·       звичайний біг;
·       приставним кроком правою;
·       приставним кроком лівою;
·       біг з підніманням стегна;
·       біг з захлестом;
·       біг з підскоком;
·      біг спиною вперед
·       звичайний біг;
1,5-2хв.

Темп повільний, дистанція 2 кроки


8. Вправи на відновлення дихання (під рахунок)
1- руки вперед;
2 - руки вгору;
3 - руки в сторони;
4 – руки вниз
30с.

Розвиток уваги і відновлення дихання.

9. Перешикування.
10с.
В 3 шеренги.
10. вимірювання ЧСС за 10с.
10-20с
110-120 уд/хв.
ЗРВ з гімнастичними палицями
6-7хв.


Вправа 1:
 В.п. о.с., палиця вниз.
1 –  піднятися на носки палиця, палиця вгору (вдих);
2 –  опускаючись на всю стопу, палицю на лопатки (видих);
3 – піднятися на носки палиця, палиця вгору
 (вдих) ;
4  в.п. (видих)
4-6 р.

Стежити за поставою.

Вправа 2:
В.п. о.с., палиця вниз.
1 – ліву ногу назад на носок, палиця попереду;
2 – в.п;
3 – те саме правой;
4 - в.п.
4-6 р.

Прогнутись.

Вправа 3:
 В.п. – стійка ноги нарізно, палиця позаду в згинах ліктьових суглобів.
1 – поворот тулуба ліворуч;                 
2 – нахил уперед;
3-  випростатись;
4 – в.п.
5-8 – те саме у правий бік.
4-6 р.

Дотримуватись послідовності виконання вправи.

Вправа 4:
В.п.  – стійка ноги нарізно, палиця позаду в згинах ліктьових суглобів.
1-3 – 3 нахила назад;
4 – в.п.
4-6 р.

Не виконувати різких рухів.


Вправа 5:
В.п.  – стійка ноги нарізно, палиця попереду.
1- 3 – 3 нахила вперед, палиця попереду;
4 – в.п.
4-6 р.

Ноги в колінах не згинати, спину тримати прямо.

Вправа 6:
В.п. – стійка ноги нарізно, палиця перед собою.
1 – правою ногою дістати лівого краю палиці;
2 – в.п.;
3-4 – те саме лівою.
4-6 р.

Ноги в колінах не згинати, спину тримати прямо.

Вправа 7:
В.п. – о.с. , палиця вгору.
1-3 – нахил ліворуч, відпускаючи праву руку, вільним кінцем палиці торкнутись підлоги зліва;
4 – в.п.
5-8 – те саме в інший бік.
4-6 р.

Тулуб уперед не нахиляти, виконувати у повільному темпі.

Вправа 8:
В.п. – стійка ноги нарізно, палиця внизу.
1-3- пружинячі нахили, палицею торкатися підлоги;
4 – в.п.
4-6 р.

Ноги в колінах не згинати, палицею торкатися до підлоги.

Вправа 9:
В.п. – стійка ноги нарізно, палиця внизу.
1 – випад правою, палиця догори;
2 – в.п.
3-4-  те саме лівою.
4-6 р.

Стежити за поставою.

Вправа 10:
В.п. – стійка ноги нарізно, палиця внизу.
1 – випад праворуч, палиця догори;
2 – в.п.
3-4-  те саме ліворуч.
4-6 р.

Стежити за поставою.

Вправа 11:
В.п. – о.с., палиця внизу.
1 – присід палиця перед собою (дівчата), палиця  вгору (хлопці);
2 – в.п.

6-8 р.

П’яти не відривати від підлоги, спину тримати прямо.

Вправа 12:
В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі, палиця на підлозі горизонтально .
1- стрибок – права попереду, ліва позаду;
2 – ліва попереду, права позаду

6-8 р.

Збільшити темп виконання.

Ходьба на місці
Руки догори (вдих), руки вниз (видих)
30с.

Поновлення дихання самостійно.

Вимірювання ЧСС
10-20с.
110-120 уд/хв.
О
С
Н
О
В
Н
А

Ч
А
С
Т
И
Н
А

2
5

Х
В
И
Л
И
Н

Вправи для розвитку гнучкості:
1. «МЕТЕЛИК».
Сісти на підлогу з витягнутими вперед і розведеними в сторони ногами. Взятися двома руками за ноги, трохи вище щиколоток. Спина пряма. Повільно видихаючи повітря, наскільки можливо, нахиляємося вперед. Добре, коли чолом торкнемося пальців ніг. У цьому положенні трохи затримати дихання, і випрямляючись, вдихайте.
Результат: сильне розтягнення м`язів і зв`язок у цій вправі стимулює діяльність серця і легень, зміцнюючи їх.
2. «ЛОТОС».
Сядьте і витягніть ноги вперед. Двома руками піднести праву ногу і, утримуючи її за п`ятку, зігнути в коліні і покласти на праве стегно. Те саме зробити з лівою ногою.
Результат:  випрямляє деформований хребет, дає відпочинок серцю. Розвиває всі суглоби нижніх кінцівок і тазу. Виховує і закріплює силу волі, покращує самопочуття.
3. «НАПІВВЕРБЛЮД».
Станьте на коліна. Помалу нахилитися назад, поки руки не торкнулися п`ят. За допомогою рук. Утримуємо положення до хвилини.
Результат: Стимулює емоційні функції, допомагає збільшувати ріст, розвиває гнучкість суглобів всього тіла
6-7хв.



Виконувати у повільному темпі, спину тримати прямо, виконувати у повільному темпі.

























Тіло тримати прямо, руки поставити на коліна, слідкувати за диханням.


















Виконувати у повільному темпі.

Акробатична комбінація:
В.п. – О.с. – упор присівши – перекид назад – перекатом назад стійка на лопатках – перехід у положення лежачи на спині – «міст» - поворотом праворуч (ліворуч) перехід в упор присівши – перекид уперед – О.с.
6-8хв.








Під час виконання «мосту» дивитись на руки; переходячи із положення «міст» в упор присівши не відпускати опорну руку; виконуючи перекид назад, намагатися руками відштовхувати себе від гімнастичного мату.

Гімнастичні естафети:

9 -10хв


Комбінована естафета












Учні об’єднуються у дві команди, шикуючись у колону по одному. За сигналом гравці, які стоять першими в колоні, добігають до скакалки роблять 5 стрибків, 2 перекиди уперед,  подолання перешкоди з підлазанням, потім повертаються назад звичайним бігом, передаючи естафету по руці.

Естафета «Пригадай спортивний прилад»


Учні повинні пригадати спортивні прилади, почергово виконати перекид уперед і написати один з спортивних приладів, повертаються бігом назад передаючи естафету по руці.
Презентація №2
Спортивна вікторина

Презентація №3
Естафета «Уперед на руках»


Учні об’єднуються у дві команди, шикуючись у колону по одному. За сигналом гравці, які стоять першими в колоні, пересуваються до умовної позначки в положенні упору на руках, затиснувши м’яч між ногами, потім повертаються назад звичайним бігом, передаючи м’яч як естафету.
Естафета «Стрибунці»


Учні об’єднуються у дві команди, шикуючись у колону по одному. За сигналом учителя стартують перші учасники, які повинні стрибками на обох ногах, утримуючи м’яч колінами, дострибати до гімнастичного мату виконати стійку на лопатках, після чого повернутися назад бігом  передаючи м’яч як естафету.
Шикування в одну шеренгу
30с.
За зростом біля лінії.
Вимірювання ЧСС за 10с.
10-20с.
110-120 уд/хв.
З
А
К
Л
Ю
Ч
Н
А

Ч
А
С
Т
И
Н
А

5

Х
В
И
Л
И
Н
1.Вправи на поновлення дихання та розслаблення.
- Розслабтеся. Спостерігайте за слайдами. Ваше серце працює рівно, воно відпочиває, набирається сил. Грудна клітка широка, велика. Вам легко дихати. Упродовж всього дня ви будете добрими, терплячими, усіх любитимете. Умійте відчувати поряд із собою іншу людину. Умійте відгадувати думки людини, бачити в її очах духовний світ, радість, біду, нещастя.
Повторюйте за мною:
- мені легко;
- мені приємно;
- мені приємно;
- я заспокоївся;
- я оздоровився;
- я почуваюся добре;
- я посміхаюся;
Дуже приємно жити на білому світі!

3-4хв.

Сидячи на гімнастичних матах. Автотренінг під музичний супровід і перегляд слайд шоу.
Презентація №4

2. Вимірювання ЧСС за 10с.
10-20с.
60-70 уд/хв.
3. Підбиття підсумків уроку.

30с.

Відмітити учнів, які вправно виконували завдання вчителя.
4. Домашнє завдання.
30с.

Виконувати вправи для розвитку гнучкості.


Презентація 1 (ТБ під час занять гімнастикою)



Презентація 2 (види гімнастичного інвентарю та обладнання)




Презентація 3 (вікторина з гімнастики)




Презентація 3 (релаксація)



План-конспект уроку


Тема: «Гімнастика як олімпійський вид спорту. Видатні гімнасти України.»

Дата___________________

Мета: Формування знань про олімпійські види спорту. Прищеплення поваги до спортивної спадщини України. Сприяння позитивному відношенню учнів до здорового способу життя. Виховання зацікавленістю історією олімпійського руху у світі та України, як провідника миру, духовності, єдності.

Завдання:
·                      Ознайомити учнів з олімпійською спортивною та художньою гімнастикою; видатними гімнастами України.
·                       Закріпити основні характерні риси спортивної та художньої гімнастики під час усного опитування..
·           Розвивати пам’ять, увагу, зосередженість, кмітливість, швидкість реакції, вміння працювати у групі, цікавість до занять фізичною культурою.

Місце проведення: класна кімната.

 Інвентар та обладнання: проектор, екран, ноутбук, роздруковані завдання та ручки за кількістю дітей


Зміст навчального матеріалу, засоби
Дозування фізичного навантаження
Організаційно-методичні вказівки
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А

Ч
А
С
Т
И
Н
А

6

Х
В
И
Л
И
Н
1.Добрий день, діти.
Фізорг здати рапорт.
Увага діти на екран.
І так який вид фізичної культури ми сьогодні будемо вивчати?
До 2хв.
Організація дітей
1 слайд тема уроку. Тема: «Гімнастика як олімпійський вид спорту. Видатні гімнасти України.»
2.- Згадайте у попередніх класах ви вивчали правила техніки безпеки під час занять гімнастикою, що таке гімнастика, які фізичні вправи входять до розділу гімнастика. А сьогодні більш детально будемо намагатися з цим розібратися.
Сьогодні ми познайомимося та навчимося розрізняти дві великі частини гімнастики, як олімпійського виду спорту.
- Познайомимося з видатними гімнастами України.
- І в кінці уроку нас чекають цікаві завдання для закріплення вивченого матеріалу. Ви готові?
1. Давайте пригадаємо, які правила техніки безпеки ви пам’ятаєте! Молодці. Презентація №3
 А зараз ми закріпимо  ці правила. Увага на екран.
- 1 слайд. Займатись тільки у спортивній формі та спортивному взутті.
-2 слайд. Виконуйте вправи потоком, дотримуйтесь достатньої дистанції.
-3 слайд. Перед виконанням вправ, перевірити надійність гімнастичних приладів.
-4 слайд. Виконуйте вправи тільки на справних гімнастичних приладах.
-5 слайд. Виконуйте гімнастичні вправи тільки зі страхуванням вчителя.
-6 слайд. Виконуйте гімнастичні вправи тільки з сухими долонями.
-7 слайд. При виконанні стрибків і зіскоків, приземляйтесь м’яко на носки, пружньо присідай.
-8 слайд. Після уроку ретельно вимити руки і обличчя з милом.
До 2хв




















2 хв.
Постановка завдань уроку.



















Повторення і закріплення правил Техніки безпеки.

З
А
К
Л
Ю
Ч
Н
А

Ч
А
С
Т
И
Н
А

3
6

Х
В
И
Л
И
Н

1.І так увага на екран. Будьте зараз дуже уважними і спостережливими, бо все що ви зараз побачите та почуєте знадобиться вам для виконання завдань. Пропоную активне слухання.
До 2хв 30с

Націлення на уважну роботу.

Презентація №4
- 1 слайд.  Існують два великих розділи в гімнастиці. Вона поділяється на спортивну та художню. Спортивна , де чоловіки та жінки змагаються  на снарядах. І художня, де під музичний супровід на килимі жінки виступають з різними гімнастичними приладами.

Показ слайдів та їх коментування
- 2 слайд Змагання і з спортивної і з художньої гімнастики проходять у двох напрямках : командній першості, де виступають декілька спортсменів; та особистій, де виступає один спортсмен.


3 слайд. У спортивній гімнастиці виступають чоловіки та жінки. Вони мають різні снаряди. Чоловіки виступають у 6 вправах.
- Вправи кінь – махи – дуже схожий на нашого гімнастичного козла ,через який ми стрибаємо тільки з ручками.
- Вправи на перекладині.
- Вправи на кільцях.
- Вільні вправи на килимі.
- Вправи на паралельних брусах.
- Опорний стрибок через прилад, який називається «стіл»


-4 слайд. Жінки у спортивній гімнастиці виступають на 4 снарядах:
- Вправи на колоді- це рівновага.
- Опорний стрибок через прилад «стіл».
- Вільні вправи на килимі.
- Вправи на різнорівневих брусах.


- 5 слайд. В художній гімнастиці дівчата виступають під музику з булавами, м’ячами, обручами, скакалками та стрічками.


А зараз вашій увазі пропоную ряд питань, а чи зможете ви дати правильні відповіді?
·           Які два види гімнастики ви тепер знаєте?(спортивна та художня)
·           Чим відрізняється спортивна гімнастика від художньої?(Виступи в художній гімнастиці проходять під музичний супровід)
·           Хто виступає в художній гімнастиці?(жінки)
·           Хто виступає в спортивній гімнастиці?(чоловіки та жінки)
·           Що таке медаль вищого ґатунку?(золота)
·           Медаль другого ґатунку?(срібна)
·           А третього?(бронзова)
·           Молодці. Всі були дуже уважними.
До 2 хв.
Усне опитування класу.
Діти у вас є 2 хвилини для доопрацювання таблиці.
До 2хв.
Виконують завдання.
Давайте обміняємося своїми роботами для перевірки.
До 1хв.

Пропоную любі відпочити з фізкультхвилинкою.
Хлопчики й дівчатка!
Кол
іна підрівняйте
Й розминку-веселинку
Зі мною починайте.
Раз — підняти руки вгору,
Два нагнутися додолу.
Три, чотири — прямо стати.
Будем знову починати.
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Вище руки підніміть
І голівки потрясіть.
Нахил вліво — раз, два. три
Нахил вправо — раз, два, три.
Нахилились, розігнулись.
Навкруг себе повернулись.
Раз присядьте.
Два присядьте.
І за парти тихо сядьте.
Гімнастика для очей:
1.Підняти очі вгору, опустити їх донизу, голова нерухома;
2.Повернути очі в правий бік, а потім в лівий, голова нерухома;
3.А зараз закриваємо і відкриваємо очі.
4.Дивитися прямо перед собою, поставити палець на відстані 25-30 см. від очей, перевести погляд на кінчик пальця і дивитися на нього, опустити руку.
5.Підняти очі вгору, вправо, вниз, вліво і вгору; і назад: вліво, вниз, вправо і знову вгору;
6.Подивитися поглядом у правий верхній кут, потім нижній лівий; перевести погляд в лівий верхній кут і нижній правий.
Без гімнастики, друзі,
Нашим очках жити не можна!
До 4 хв.


В якій країні ви живете?
А чи любите ви Україну?
Діти щоб ви зробили для нашої країни?
А я хочу познайомити вас з видатними людьми, які не тільки прославили спорт України а і світу. Прошу увагу на екран.
До 30с
Привернути увагу класу.
- Лариса Латиніна
Дев'ятиразова олімпійська чемпіонка зі спортивної гімнастики. З 1964 по 2012 роки була володаркою найбільшого числа олімпійських нагород за всю історію Олімпійських ігор — 18 (9 золотих, 5 срібних, 4 бронзових).
До 3хв
Показ слайдів та коментар до них.
- Борис Шахлін
Український радянський спортсмен-гімнаст, абсолютний чемпіон Європи і світу , 7-разовий олімпійський чемпіон (13 олімпійських нагород з них 7 золотих.


- Віктор Чукарін
11 олімпійських нагород:
7 золотих, 3 срібних, 1 бронзова
Воював під час другої світової війни 1941-1945 років. ; роки з яких був у концтаборі.


- Поліна Астахова
10 олімпійських нагород:
5 золотих, 2 срібні, 3 бронзові


- Ганна Безсонова
Українська гімнастка, абсолютна чемпіонка світу з художньої гімнастики 2007 року, дворазова бронзова призерка Олімпійських ігор 2004 і 2008 років


- Лілія Подкопаєва
3 олімпійські нагороди:
2 золоті, 1 срібна
Один з її елементів — подвійне сальто вперед з поворотом на 180° — до сих пір ніхто із спортсменів не може повторити, навіть чоловіки.


- Валерій Гончаров
2 олімпійські нагороди
1 золота в Афінах 2004 році
 1 срібна нагорода в Сіднеї 2000 року



- Олександр Воробйов
Бронзовий призер Літніх Олмпійських Ігор в Пекіні. 


 - Ігор Радівілов
Бронзовий призер 30 тих Олімпійських ігор зі спортивної гімнастики


Наступне завдання для вас приготували Константінов Олексій і Бодзяк Олена. 
Переглянувши відео ви повинні відповісти, які елементи гімнастичних вправ входять до акробатичної комбінації. 
Молодці ви добре знаєтеся на гімнастиці.
До 3 хв.

То , я упевнененна, що ви з легкістю розгадаєте запропонований ребус. Вам потрібно відгадати, яке слово зашифроване.

В парах
Будь ласка починаємо виконувати завдання на листках в парах. Час пішов.
Перевірка.
До  1хв.
Робота дітей в парах.
А зараз ми дійшли до самого цікавого. Зараз об’єднаємось на групи і ми подивимося, хто справиться швидше і головне зробить все правильно.
Перша група виконує завдання в якому потрібно поділити продукти на якісні і шкідливі.
Друга  група виконує завдання в якому потрібно поділити спортивний інвентар і прилади які є гімнастичними.
Третя  група виконує завдання в якому потрібно розподілити за порядком правильний режим дня.
Д 10 хв.
Поділ класу на 3 групи
А зараз ми перевіримо чи правильно ви виконали завдання.
До 2хв.
Разом з класом перевіряємо чи правильно групи впорались з завданням.
З
А
К
Л
Ю
Ч
Н
А

3
Х
В
1.Всі молодці, але група.------------ була найшвидшою і виконала завдання правильно.

До 1хв.
Виявлення розподілу місць між групами
2. Підведення підсумків
30 с.

3. Домашнє завдання
- Виконати вправи на розвиток сили:

30с.
- Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Хлопці – 20-25 разів. Дівчата – 10-15 разів.
4. До побачення діти.
30 с.





СПОРТИВНО-ПАТРІОТИЧНЕ СВЯТО ДО ДНЯ ЗАХИСНИКА УКРАЇНИ

«ДОТИ БУДЕ УКРАЇНА,
ПОКИ БУДУТЬ КОЗАКИ!»

Мета заходу: виховувати у учнів любов до України, повагу до національних традицій.
         Не хилися червона калино –
         Маєш білий цвіт.
         Не журися, славна Україно,
         Маєш добрий рід.
Продовжувати ознайомлювати учнів з героїчним минулим України,
зокрема – періодом козаччини. Сприяти вихованню в дітей почуття гордості за історією своєї Вітчизни та її героїв, почуття колективізму, товариськості, добродушності, розвитку творчих та інтелектуальних здібностей вихованців, а також спритності, кмітливості, винахідливості.

Слово для привітання надається директору школи Самоздрі Олзі Вікторівні

Доброго дня шановні хлопці, гості, вболівальники! Раді вітати вас на нашому спортивному святі присвяченому Дню Захисника України.
Сьогодні ідеалом є запорізький козак – лицар і захисник Батьківщини . Він є уособленням фізичної вправності, чоловічої вроди, гармонійної взаємодії з природою. Найвища оцінка  для молоді , це оцінка - « козак ». І тому наше свято називається «Доти буде Україна, поки будуть козаки».


Учитель: хлопці ми отримали ось такого листа.
«Добрий день, хлопці!
Про славу козацьку сьогодні згадайте, історію роду не забувайте.
Ми, запорозькі козаки,приготували вам подарунок. Але перш ніж його віддати, вам доведеться подолати багато перешкод, відповісти на наші запитання, виконати завдання, показати себе дужчими, сміливими, розумними.
                                                                                      «Козаки».
1-й ведучий
     Слова палкі, мелодія врочиста...
     Державний гімн ви знаєте усі.
     Для кожного села, містечка, міста –
     Це клич один з мільйонів голосів.
2-й ведучій
     Це наша клятва, заповідь священна.
     Чують друзі й вороги,
     Що Україна – вічна, незнищенна,
     Від неї ясне світло навкруги.
(звучить Державний гімн України)
1-й ведучий
     Гостей дорогих вітаємо щиро,
     Стрічаємо всіх вас з Любов’ю і миром!
2-й ведучій
     Все, що рідне, хай вам буде –
     Найдорожче і святе:
     Рідна віра, рідна мова,
     Отчий край наш над усе!
Учитель надає слово командам для привітання
1- команда
     Козак – людина чесна і смілива,
     Найдорожча йому Батьківщина.
     Козак – слабкому захисник,
     Цінувати побратимства звик.
     Козак – усім народам друг,
     Міцний і лицарський він має дух.

2- команда
     Козак – герой народу України.
     Козакувати – справа непроста.
     Коли державу побудуємо з країни,
     Красою засіяє слава золота.
     Мова Шевченка, Франка, Українки
     Гарна і ніжна, як цвіт той калинки.
     Дніпро в ній широкий реве і гуркоче,
     Журавлики в небо злітають охоче,
     Дзюрчить в рідній мові холодне джерельце,
     Як материнське лагідне серце.

1-й ведучий
-        здоров був, козаче.
2-й ведучій
  Як притисну, не заплачеш?
1-й ведучій
-        Ні! – Ти зараз мою силу побачиш.
   Конкурс «перетягни»: приймає участь вся команда. Члени першої команди шикуються у шеренгу, між ними також у шеренгу через одного шикуються члени другої команди. За сигналом учителя, кожна команда намагається перетягнути другу команду. Перемагає команда, яка сильніша і не розірвала шеренгу.
1-й ведучий
     Ішли юнаки на Січ від тата і від мами,
     Для того, щоби стати козаками!
2-й ведучий
     Січ була на острові,
     А навколо ріка та болота,
     Перешкоди подолати – справа не проста.
1-й ведучий
     А дівоча хата – по той бік ріки.
     Про побачення з дівчиною мріють козаки.
Учитель .Конкурс «переправа»: двоє учнів кожної команди повинні перенести зі старту на фініш усіх учнів своєї команди на палиці. Перемагає та команда, яка швидше виконала завдання.

Учитель: Запитання до вікторини:
1.    Де знаходилась Запорізька Січ?
2.    Хто заснував Запорізьку Січ?
3.    Який одяг мали запорожці?
4.    Чи знаєте ви, як називається вистрижений чуб у козака?
5.    Що тримали гетьмани в правій руці?

1-й ведучий
     А по той бік річки
     Дівча ноги мочить,
     Частувати юшкою
     Козаченька хоче.
     Треба вудочку крутити,
     Вміти рибки наловити.
Учитель.
Конкурс «Вудочка»  : учні команди утворюють коло і перестрибують через скакалку, що крутить дівчина, яка стоїть у центрі кола. Перемагає та команда, учень якої залишився один.

2-й ведучій
     Козаки уміли не тільки воювати,
     А ще любили в полі у чоловічі ігри грати.

Учитель.
Конкурс «Козацькі герці»: два учня пересуваються до стійки і назад «Чехардой» (стрибаючи друг через друга); наступний  учень пересувається до стійки і назад, несучи на собі другого учня.
Перемагає команда, яка упоралась с завданням швидше.


Учитель.
Конкурс «Писарі»: необхідно за одну хвилину всією командою «намалювати» словесний портрет козака на повний зріст.

1-й ведучий
Козаки у битві сильні
А у танці вони вільні
Всі танцюють гопака
Це символ козака
Конкурс «Найкращій танцюрист».

1-й ведучий
     А ще щоб силу показати –
Любили козаки канат тягати
І не боялися його порвати.

Учитель.
Конкурс «Канат»  :   перетягування канату двома командами.

2-й ведучий
Українська страва
Козакам справа
Козаки вареники їли
І ворогів били

Конкурс «Вареники». Беруть участь по одному  хлопцю від команди. Їм потрібно як найшвидше з’їсти усі вареники. Перемагає команда, яка упоралась с завданням швидше.

    Журі підбиває підсумки.
1-й ведучий
     Хай добрі люди
     Вам щастя буде!
     Хай буде доля
     На всі роздолля.

2-й ведучій
І до того літ багато
     На любов і згоду.
     Хай не буде переводу
     Козацькому роду.
1-й ведучий
Усім велика подяка! До побачення!

Комментариев нет:

Отправить комментарий